i'm gonna learn how to fly.

onsdag, bara idag och imorgon kvar sen är man ledig massa dagar. det ska bli så sjukt skönt (: fast inte så bra att känna på ledigheten för mkt. man blir bekväm och inser att ledigheten är bättre och lusten för att gå tillbaka till jobbet blir ännu mindre.

fick ett ryck i måndags natt och började träna här hemma ;P jag är så knas. höll på med mina vikter tills mina ben och armar skakade. kunde knappt resa mig. det kändes skönt att svettas lite. fast jag vill se resultat direkt annars ger jag upp. får tvinga mig själv att fortsätta bara.

igår jobbade jag kväll, vilket känns som om det var jätte länge sen. och jag hoppas det dröjer lika lång tid igen. gillar inte jobba kväll. det enda positiva är att man får sovmorgon..

nu ska jag bege mig till jobb. bara fem timmar idag. skönt. sen ska kiwi på vaccination, ska träffa wahis och kankse hinner jag till och med träffa lillis. och sen blir det träning igen., hur ska jag hinna allt. det löser sig..


ha en bra dag allihopa (:


föresten, såg en lapp som någon satt upp på netto igår, "WILDSKREIN TJOCK TV SÄLJES" hahahaa..

same old sad song.

då har man bokat in tatt tid. det kommer göra ont denna gången. men det är jag villig att ta..

idag är ingen bra dag. men imorgon blir bättre. så får jag tänka.

hoppas ni haft en bra dag!

pusshej

it dosen't matter.

måndag morgon, jippi!!! not. har slängt på mig kläderna, slängt i mig frukost, nu ska jag slänga på mig lite smink och rusa iväg till bussen, dagen består av sex timmar på jobb, sen vettifan vad jag ska göra. kanske åka ner och träna lite senare. sola kanske. sen laga mat och fixa och dona lite här hemma. om någon vill göra mig sällskap framför tvn sen så är det bara höra av sig.

nu måste jag skynda mig..

no one will notice.

måste börja inlägget med att säga grattis till mia och fredrik som blev föräldrar till en liten söt flicka imorse (: hihi. så grymt söt så det är inte sant. längtar tills jag ska få sitta barnvakt (:

denna veckan har varit fullspäckad med saker och ändå känns det inte som jag gjort något alls. har fått grymt lite sömn iaf. skulle sovit ut idag. men känns inte som om jag fick så mkt sömn även om jag steg upp ur sängen så sent som typ fyra. jag har typ bara jobbat hela veckan, var ute och käkade med jobb i onsdags, tvättade, handlade och fixade här hemma i torsdags, var ute och åt och firade tanja i fredas, ullared och party igår.

party börjar alltid bra, men slutar alltid likadant. blir helt nere av allt festande. ändå så går jag ut varje helg och till en början så känner jag verkligen för det. sista timmen på tiv så blir allt bara så segt och man undrar varför man tog sig dit åter igen. man staplar iväg till en taxi och åker hem. slänger av sig skorna, slänger av kläder och allt runt omkring sig. och bäddar ner sig under täcket och undrar varför man inte gjorde det för länge sen. man analyserar och undrar varför man gav sig ut och vad kvällen faktiskt gav dig mer än mindre pengar på kontot. varför fortsätter jag gå ut när jag känner exakt likadant varenda jävla söndag. vad är det som lockar mig till att gå ut iaf. vad gör det värt att känna så här. och vad ska man annars göra en lördag kväll ?

imorgon, måndag, ny vecka. en arbetsvecka som består av endast fyra arbetsdagar. så jävla skönt. sen fyra dagar ledigt, det var länge sen jag var ledig så länge. skönt soooom fan ska det bli.

nu tror jag att jag ska bädda ner mig under täcket igen och försöka få lite sömn. hoppas att jag vaknar lite gladare, lite mindre ensam och med nya utmaningar att ta mig an. hatar stampandet!


gonattpuss.

today is a good day.

 

hinner inte skriva ngt nu, men slänger in en bild (:

kanske kommer ett inlägg lite senare.

 

pusshej!


friends.

jag saknar emelie som befinner sig i Hongkong just nu, och som ska tillbringa ytterligare någon månad där. vi har inte umgåtts så mkt sista tiden för att hon flyttat ner till Lund och pluggat. Men jag saknar henne jätte mkt. Vi har alltid kul när vi umgås, jag saknar vårt trams, våra fete jävla förefester, våra filmkvällar, våra bk dagar (:

jag saknar också min lollobollo, som befinner sig i aussie just nu. även om hon kommer vara borta ett tag till, typ ett halvår. vi har inte kännt varandra så länge. vi har tillbringat tid tillsammans på subway. men vi har nog träffats mer utanför subway än på. med lollobollo kan man snacka om allt och hon älskar att lyssna på allt man har att komma med (:

jag saknar min lillis, min äldsta vän, som har befunnit sig i thai i ett halvår nu och förhoppningsvis kommer hem snart. vi umgås inte jätte mkt, men vi vet var vi har varandra. vi vet att vi finns där om det är något. vi kan lita på varandra och vi känner varandra ganska bra, även om vi har förändrats en del med åren, så har vi ändå gjort mkt tillsammans (: csikvällar, bagatellefikor, 13år i skolan tillsammans, 2 månader i sydostasien och en massa trams.

jag saknar människorna som jag umgicks med för typ två år sen. vi hade askul ihop och jag tror att det kan vara en av de bästa tiderna i mitt liv. man hittade alltid på saker och man hade ALLTID kul.

vänner kommer och går, det kommer dom alltid göra. men innerst inne så vet man vilka som är ens bästa vänner, vänner som kommer finnas där alltid, vänner man kan lita på, vänner man kontakta no mather what.

ni vet vilka ni är <3

lollobollo, jag och li på pl förra året någon gång.

 

 

 

nu blir det jobb, endast fyra timmar idag. så skönt. sen ska jag åka hemma och bara slappa.


testing testing.

från och med nu.



sovgott!

nothing.

jag vet inte vad jag ska skriva. jag vet inte riktigt vad jag känner. eller jag vet vad jag känner men jag kan inte riktigt beskriva det med ord. jag är sjukt nere idag. jag känner mig sjukt ensam som vanligt. inte ens kiwi är min vän idag. jag skulle kunna slänga ut henne från balkongen så trött jag är på henne just nu. jag har bara skällt på henne hela tiden jag varit hemma. hon har rivit ut allting från min garderob, hon river sönder min soffa, springer runt mina fötter så fort jag ska gå ut i köket så jag nästan snubblar över henne och sen håller hon på och slå sönder fönsterna. jag tycker så synd om mina grannar som får stå ut med allt oväsen hon för. funderar på att höra om mamma och pappa kan ha henne några dagar. så jag kan få andas ut och framför allt få sova i lugn och ro. jag skulle sakna henne, allt det där mysiga som hon kan få för sig att göra, som att möta mig vid dörren varje gång jag kommer hem, när hon vill kela och trycker upp sig i knät på mig och skiter i om hon är ivägen för något annat. som när hon rullar runt på golvet och vill bli kliad på magen, när hon sitter på köksbordet och bara kollar på när jag diskar eller lagar mat. hon kan vara söt om hon vill.

funderar starkt på att bara ringa och fråga om någon vill ta mitt pass imorgon, det är bara fyra timmar. men samtidigt vill jag inte det. för jag vill ha alla timmar jag kan få. men jag har ingen lust att gå till jobb, ingen lust att sätta foten utanför min lägenhet överhuvudtaget, ingen lust till att prata med någon eller träffa någon. jag vill bara bädda ner mig och gömma mig under täcket en hel dag. bara skit i allt. det kommer inte göra någonting bättre. men jag behöver sånna dagar.


ligger nerbäddad nu. har inte borstat tänderna, inte ens tagit av mig kläderna. jag orkar inte. jag vill inte. jag bryr mig inte.


gonatt.

sunday morning.

den är inte som alla andra söndagar brukar vara. jag har varit ute. men jag har inte druckit mig stupfull, så jag mår inte dåligt. jag mår inte hundra heller. men det är inte bara på grund av alkhol heller. en massa annat som spelar in. jag har inte sovit mkt, för min jävla cp katt som jag egentligen tycker om väldigt mkt har haft cp damp och försökt gräva sig ut igenom fönsterna, sprungit runt som en galning, bitit sönder mina ljus, snackat en jävla massa som jag fortfarande inte förstår. hon är bara varit väldigt knäpp ! och det är inte dags som jag orkar med sånt idag.

jag har städat upp efter festligheterna här igår. även om vi bara var två som tillbringade två timmar här, så var det ändå riktigt grisigt ;P mitt bord är omöjligt att få rent och snyggt, det är nackdelen med glasbord. nu är det bara disken kvar, men det får jag ta när jag kommer hem. det pallar jag inte nu. kanske får jag ett ryck innan jag går, men som det ser ut nu och som det oftast ser ut på söndagar, så orkar jag ingenting och jag känner inte för ngt heller. söndagar är så meningslösa.

slänger in en bild från igår..

 

min mun ser helt knas ut på bilden. men det får vara så.

 

hoppas er söndag blir bättre än min, nu ska jag snart bege mig till jobb för att tillbringa åtta och en halv timme där. jippi! noooot.

 

 

byebye.


go to hell.

har nästan precis stigit upp, eller ja en kvart sen. blev skit stressad och fick för mig att jag snoozat jätte många gånger redan och var rädd att missa bussen. men det visade sig att jag inte snoozat alls, och bussen går inte förens om jag tjugo minuter. så jag hinner skriva av mig lite här idag. jobb som gäller idag. astråkigt. ingen lust alls. sen jobbar man ju med sara och cindy, det är det enda positiva ;P slutar fyra, hade tänkt träna då, men jag tror faktiskt att jag hoppar det. är jag pigg nog imorgon bitti kanske jag kan träna då ;P beror på vad kvällen bjuder på.

jaha. jag skulle bara vilja bädda ner mig och sova igen. nu ska man bara jobba sju dagar i rad också innan man är ledig. men mer jobb är lika med mer pengar, så jag får inte lov att gnälla.

ha en bra dag allihopa, ni vet vart ni hittar mig idag ;P




its time for freeedagsmys.

eller inte. jag har varit super duktig idag. jag har jobbat, simmat, solat, lagat mat och jaa ;P  nu ligger jag här i soffan. och är så uttråkad så jag vet inte vart jag ska bli av. det känns inte alls som fredag idag. sen börjar man jobba tidigt imorgon. sen hoppas jag på att sara vill gå ut och ta en drink med mig, trots att vi båda två inte har en krona, vi hoppas på att träffa på ett äggluktande ägg som kan bjuda oss på något gott (:

jag tror faktiskt att jag intar sängläge nu. för tvn har inget att erbjuda, jag orkar inte sätta på en film heller. jag lär ju vakna tidigt imorgon iaf ;P bra eller dåligt vetifan. usch, vilken tråkig fredag kväll.


pusshej.

im still tired.

jag har snoozat så många gånger idag, ändå är jag klar och har gott om tid på mig, undra va fan jag ställde klockan på igår ;P men jag är iaf upp och jag ska strax sätta mig på cyklen ner till jobbet. ska bara jobba sex timmar, bytade bort dom sista två timmarna, eftersom att jag egentligen inte skulle jobbat alls idag. efter jobb blir det simning med Sara (: gött! tredje dagen jag tränar denna veckan, jag är duktig! jag kan om jag vill (:

jag älskar redan min nya kamera ;P fast jag hade nog älskat vilken systemkamera som helst just nu, för jag har saknat att fota. ska nog ge mig ut en liten runda i skogen i eftermiddag och prova min nya älskling (: yeay! hihih..


vad händer annars ikväll ? jag har noll saker planerat, börjar dock tidigt imorgon så det får vara något lugnt ;P


ha en bra dag!


now its time.

knasig dag. kom i säng jätte sent igår. jag somnade nog vid kvart i tre. gick upp vid kvart i fem igen ;P ovanligt pigg. hade väl inte hunnit komma in i någon djup sömn. tog mig ner till jobb för att överraska mia, hennes sista dag idag. så vi hade fixat med frulle och sånt. jätte mysigt (: vid sju tiden åkte jag hem igen, bäddade ner mig i sängen och sov några timmar. klockan ett var det dags att återigen ta sig ner till jobb för att träffa mia (: det blev thai mat med henne och sara, och sen glass på pistachia, jag var så mätt så jag inte kunde röra mig. och vet ni vad ?! ;P mia visade mig var jag skulle känna på hennes mage för att känna bebisens fot, så kittla jag bebisen igenom magen, så flyttade hon på foten, en kittlen bebis!! hihih (: ååh.. så mysigt.

sen åkte jag hem igen för att sova en stund. sen blev det lite äventyr med familjen. jag har inhandlat en lampa till mitt matbord i vardagsrummet och en ny kamera (: äntligen! det blidde en canon eos 1000d. den ligger på laddning nu, så vi får se om jag de uppfyller mina krav ;P haha.. inte för att jag är så duktig på det där med kameror, men jag ska lära mig nu iaf (: min gamla har jag skickat upp till pentax för en liten undersökning.

nu ska jag nanna mig (: jobb imorgon igen. skulle egentligen varit ledig, men behöver alla timmar jag kan få.


så sov gott allihopa!

snart kommer det mer bilder här, så fort jag får leka massa med min kamera (:


late night.

sjukt gott med pannkakor (: satt riktigt fint! det kändes lite dumt att kränga pannkakor när jag sa jag skulle ha en nyttig vecka. känns inte som pannkakor med sirap och nutella är så nyttigt, men ack så gott! dumt.



nu sitter jag bara här och softar. kiwi har fått något slags damp och far runder här. ooops, nu trilla hon ner på golvet från sitt "torn". undra hur många liv hon har kvar av sina nio katt liv ;P hehe.. jag hoppas på några till för det skulle bli väldigt tomt utan henne.

jag tror att jag ska låna lite pengar för en ny kamera. jag saknar att fota, tyvärr har min fina studentpresent lagt av. tråkigt. den ska väl hålla mer än fyra år ?


tatuering ska bokas också (: synd att det är så sjukt dyrt här hemma i sverige bara. men eftersom att denna ska göras vid ett speciellt tillfälle, så har jag inte så mkt val. det får faktiskt kosta vad det vill.


nej, nu ska jag väl ta och bädda ner mig eller snart. jag ska ta en dusch först, det blev inte av innan, jag fastnade vid datorn ;P varför lyckas man alltid med det. ska upp tidigt imorgon, trots ledighet. varför berättar jag imorgon (:

gonattpuss.

dont speak.

onsdag idag, vilket betyder ungefär en vecka till lön. varför är den alltid lika efterlängtad, varför är vi alla så pengakåta ;P just nu behöver jag den mest för att kunna köpa mat så jag inte svälter ihjäl. jag har jobbat idag, tidigt. man blir så jävla trött, man tycker det är skönt att börja tidigt och sluta tidigt, för då har man hela dagen på sig att göra saker sen, men man kan ju inte göra saker utan ork ;P men jag lyckades ändå ta mig till gymmet efter jobb, en snabbis bara. men det är bättre än inget alls.

när jag kom hem så tog jag mig en liten nappis. sen nu har jag diskat och plockat undan här lite. ska hoppa in i duschen nu och en snabbis. sen kommer nihad hit så vi ska göra pannkakor, aslänge sen jag käkade det (: han erbjöd ju sig att komma med ingredienserna som jag inte har råd med, så då kan man ju inte tacka nej ;P haha..


fick samtal från Hong Kong innan (: Wah är där och lullar runder och Emelie bor ju där nu, det var kul att höra hennes röst, flera månader sen. tiden bara rusar iväg. läskigt.





jag blir alldeles för lätt beroende av saker, så fort något speciellt gör mig glad, så vill jag bara ha mer, mer, mer och ännu mer.. så dumt.

i know what i want.

det blidde ingen simning efter jobbet, sara svek mig och jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att simma själv. varför är inte tanja hemma ;P hon är ju min simkompis ! det blir iaf träning efter jobbet imorgon. den klarar jag av själv (:

jobbat idag, var inte alls mkt att göra. vilket är så jobbigt. speciellt när vi var sex stycken som jobba och inte visste vart vi skulle bli av. ingen hade något att göra typ. tråkigt. då kliar det i fingrarna på en. så det blev en rejäl städning av alla "gömda" ställen och alla skyltar. nu är det rent och fint (: som alltid när sabina har varit i farten.

när jag cyklat hem så blidde det lite mellis och sen somna jag på soffan, hej skönt! (: hehe.. dock blev jag jävligt seg, vilket inte var lika bra. men jag tog mig upp diskade och lagade mat, jag kan om jag vill. nu sitter jag uppkrupen i soffan igen med filten om mig, för här blidde väldigt kallt /:


nu ska jag se dating in the dark (:


pusshej ;P

it's not easy.

godmorgon (: nu är jag uppe, påklädd och färdig för att ge mig av till jobb, där jag tänker äta min frulle innan jag börjar, vilket är klockan nio. så känner mig lite stressad nu. tur jag är snabb ;P

efter jobbet blir det simning med sara, jag som har träningsvärk sen igår, ahh! men det är så det ska vara. det gillar vi!


ha en bra tisdag allihopa (:


puss&kram.

missing music.

har varit en lång dag idag och jag har hunnit med en massa (: tränat, håll ordning här hemma, lång fika och runda på stan med micka och jobbat (: det är så här dagarna ska se ut alltid. jobb, träning och något kul extra att se framemot. det är mitt mål för varje dag denna veckan. vi får väl se hur det går ;P jag är lagom trött nu iaf. men det är bra. för nu ska jag alldeles strax bädda ner mig för imorgon börjar jag tidigt. efter jobbet blir det simning (:

självklart cykla jag till träningen idag, cyklade hem, cyklade till jobb och cyklade hem !


sov gott allihopa ;P

 

tröttis sabbis (:

work it out.

nu har jag varit och tränat. och nu är jag duschad och nästan färdig för att bege mig ner i stan igen. ska bara vänta på att mitt hår torkat så jag kan platta det också (: fick i mig lite lunch också, för det har jag inte råd att äta ngn i stan. fick bli rostbiff och potatissallad (: gottit! ett nytt avsnitt av greys har kommit också. har sett halva nu, vet inte om jag ska se resten, kan jag lika bra göra när jag ändå väntar på att håret ska torka (:

det är super skönt väder ute, dock lite synd att det blåser. men fy fan vad jag längtar till sommaren nu (: !



me today.


ha en fortsatt trevlig solig dag (:

the sun is shining

jag skulle sova länge idag var det tänkt ;P jag vaknade först tjugo över fem, sen tjugo över sju, tjugo över åtta och nu var det dags att gå upp. nu känner jag mig inte alls lika pigg som när jag vaknade typ tjugo över sju, man ska egentligen gå upp när man vaknar, för då är man utvilad ;P

solen skiner idag också (: helt underbart. jag ska stoppa i mig lite frulle här nu, sen ska jag bege mig ner till gymmet. har inte varit där sen i oktober så det blir spännande. kommer ha ont i hela kroppen imorgon. sen har jag börjat med cyklingen också, varje dag, fram och tillbaka från jobb. det är dags nu när snön är borta och man inte glider runder på vägarna  ;P

ljusare tider, gladare miner. ja (: så är det. jag är dock jävligt dålig på att blogga när jag är glad och allt flyter på bra. jag har tendensen att behöva skriva av mig hat, ilska, deppighet och när man är ledsen.. men det ska vi ändra på (: för nu ska jag ju inte känna så mer ;P


ha en bra solig dag allihopa (:

you are the best.

jag ska bli bättre på detta, jag ska blir bättre på allting som jag gillar och vill göra. jag har haft en skit vecka. grymt deppig, ensam och krängt en massa skit. man får lov att ha sånna dagar. det får man verkligen. man kan inte allitd vara glad jämt, det går inte. men en hel vecka är lite krydd, till och med för mig ;P

men jag känner redan idag att det kommer bli bättre. om jag bara kämpar på för det jag brinner för. för det jag vill. för det jag tycker om. om jag tillbringar till med folk som gör mig glada och bara skiter i folk som stjäl en massa energi från mig, en massa tid och känslor som dom inte ens är värda. man måste chansa och riskera en massa här i livet, så är det verkligen, men det finns en gräns och den är nådd för länge sen..


nu är jag typ färdig för att ge mig av till mamsen. ska bara vänta på att papsen ska hämta mig ;P jag har två dagar till på mig att vara lat (: haha..


byebye !


tipping on my toes.

ledig idag, vilket gör att jag kan ta igen en massa jag missat. tanja kom hit med frulle vid halv tio, vi fick pratat lite om saker vi missat, vilket är en del. nästan alldeles för mkt. och framöver finns det inte så mkt tid att ta igen det heller. vi har så mkt båda två just nu. lite svårt när man inte befinner sig på samma ort heller ;P men det fixar vi. efter att tanja gått så tog jag tag i min lägenhet, som verkligen sett ut som en svinstia den senaste månaden. jag har inte haft någon ork till något. det har funnits saker som har verkat viktigare att lägga energin på, men som tyvärr inte var så. så nu har man slösat sin energi på något som inte gett mig något alls. men det är väl det som kallas misstag och visst lär vi oss något av dom varje gång, så helt meningslöst är det ju aldrig.

jag har iaf städat, diskat, vädrat, lagat mat och fryst in, gått ut med sopor, putsat speglar och ja, hållt på hela dagen. nu har jag precis tryckt i mig en halv överbliven pizza från igår ;P nu ska jag snart hoppa in i duschen och städa mig själv lite. sen är allt jätte fint (: har dock kvar att vika lite tvätt från i onsdags när jag tvätta, står fortfarande i stora ikea påsar i sovrummet, hej skrynkliga kläder! ;P men dusch först, sen tvätt. sen har jag varit jääätte duktigt. stolt över mig själv. det är så skönt när allting är gjort (: har slängt ut mitt godis också. nu är det slut ätit, köpt frukt att fylla fruktkorgen med också. nästa vecka börjar träningen (:

ikväll blir det kalas för mamsen. en någerlunda lugn kväll. slut på utgångar för en tid framöver. jobb som gäller imorgon också (: kom och handla bakismat hos mig !! hehe..

ha en bra lördagkväll allihopa.

bara för att fylla ut lite. ingen ny bild.




this is my life.

time for work.

tvingat mig upp ur sängen idag. det var jävligt skönt att gå och lägga sig i en nybäddad säng igår. mys. jag tog mig i kragen igår och tog mig upp ur soffan. jag fick handlat, blev färdig med tvätten, städade, diskade, hade dock ingen ork till att laga mat. jag belönade mig med chips och dipp istället. ska kränga som faaan denna veckan, sen är det allvar som gäller nästa. får se hur länge det håller. men vi måste ju vara redo för beach 10 ;P hehe..

jag tror jag fixar detta. eller jag måste fixa detta.


nu ska jag göra mig iordning för jobb. efter jobb blir det solning, sen ska jag städa vidare här hemma, laga lite mat och fixa. så länge jag håller mig igång så är det ok. får inte sätta mig och slappa, för då är jag fast ;P


ha en bra dag!

i wish i knew.

jag är helt ur balans, jag är inte mig själv, jag vill så mkt som jag inte vet hur jag ska uppnå, jag vet inte vart jag ska hitta energin, jag är helt slut och jag har inte gjort någonting. kanske det som är problemet. 

jag är feg, jag vågar inte. jag har suddat, skrivit, suddat, skrivit.. men inte kommit fram till något alls.


jag måste rycka upp mig, jag måste gå emot det som trycker ner mig soffan, jag måste strunta i att jag är sjukt jävla sugen på onyttigt, godis, kakor och läsk, jag måste, jag måste och jag måste nu !


jag är totalt lost . jag känner att jag behöver lite tid att bara komma ifrån allt. bara lite ledigt. lite tid att slappna av. lite tid att tänka på mig själv och vad jag vill. men det finns ingen tid till det ..

it's time to wake up.

har varit en fullspäckad vecka, mkt jobb. men det känns ändå som tiden gått sakta på något sätt. igår var det personalfest och jag blev alldeles för full. inte bra alls. men jag var ju inte den enda som tur var ;P men ja.. det var kul, tiv var bara kaos. alldeles för mkt för mitt snurriga huvud. men jag antar att det var som vanligt. vilket jag säger varje helg att jag är trött på. därför blir det ingen utgång på ett tag. nästa helg har jag redan planer för som tur är.

nej, jag har inte vettigt att skriva om som vanligt. inget som jag kan skriva av mig här iaf. jag har nog en del jag vill ha sagt men ja, det är inte så lämpligt att skriva det här. jag blir bara så irriterad, både på mig själv och andra. på mig för att jag lägger tid och energi på detta när jag är värd ngt bättre.


nu ska jag mysa vidare här i soffan, se om tvn har ngt kul att erbjuda ..

so much bullshit.

fredag idag. jag sitter och kollar på 1408 alldeles själv och är ganska övertygad om att jag kommer spendera resten av natten vaken, jag gillar skräckisar. men det är nog för att dom skrämmer mig. varför jag gillar att bli skrämd vet jag inte riktigt. men jag kommer väl få för mig att kiwi ska döda mig eller någon ska slå in dörren och döda mig, ja va fan som helst, fantasin flödar..

min enda lediga dag denna veckan och jag gör inget vettigt alls. jag orkar inte heller om jag ska vara ärlig. även om jag vill göra ngt. jag ska ända jobba imorgon och kan inte vara uppe allt för länge. men usch vad jag är uttråkad..

jag får väl fortsätta skrämma mig själv med lite 1408.. ah. jag håller kiwis tass..



AAAHHHHH !

work.

dålig uppdatering. men jag slänger in en bild nu innan jag drar till jobb.

 

ha en bra dag allihopa. jag ska försöka tänka på att jag är ledig imorgon, då blir jag

nog lite gladare iaf (:


dont worry about it.

helgen. kortfattat. kul kväll med tjejerna här. utgången sen har jag inte så mkt att säga om eftersom att det mesta är suddigt. hemgången, känns som om jag fick sagt mkt som jag hållt inne med sista tiden. men samtidigt känns det inte som om något är förändrat. vi är precis där vi var innan. men det har bara gått tre dagar. men jag hoppas verkligen.


massa jobb förra veckan, massa jobb denna veckan, det är bara tisdag och jag är redan jätte trött ;P

orkar inte skriva mer..
nu ska jag kolla vidare på dating in the dark ;P


RSS 2.0