haaaavet är djupt, nere på botten där är det toppen :D

hej hopp alla . jag är glad idag (: känns som om jag blir mer och mer glad för var dag som går. kommer inte ens ihåg när jag grät senast, förutom när jag och anna preppa lök idag, men det gills inte ;P

jag och emelie har skrikit och sjungit i bilen idag (: lika kul varje gång. sen blidde det stranden, på VÅR plats. men det blidde en snabbis för det var lite kallt. men sooolen var fin. (du är solen K, glad att du är tillbaka.)

image51


boom slash splash du är kass ! :D hahaha . dass ? fan vad vi är bäst . och du är sämst.

är så glad att jag äntligen insett hur bra jag klarar mig utan dig. helt fantastiskt (:

änglavisking
"du har kontakt med ditt inre barn och du kan nu skapa mirakler i ditt liv."


--

Sammi säger:
slår man upp ordet konstig i en ordbok ser man ett foto på dig bredvid såhär ":D"


--

dan reed network - rainbow child

Kommentarer
Postat av: Richard

jag tar mig friheten att ta för givet att det inte är mig detta handlar om, eftersom att kalla mig "sämst" hade ju varit skittaskigt.

2007-04-05 @ 10:13:05
Postat av: Sabina

nej, det är inte dig det handlar om (: så du kan vara lugn.

2007-04-05 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0