i don't want to be.

nu börjar jag må lite bättre. vilket är skönt. ska gå och lägga mig nu. börjar jobba nio imorgon.


det är så svårt att förstå sig på dig. jag lovar och svär att jag menar det jag säger. jag finns här vad du än tror. jag har tydligen missat något. för jag förstår inte vad jag gjort fel och du vägrar att berätta det. hur ska jag kunna göra något åt det då ? jag är fortfarande din vän, vad du än säger.


äntligen tillbaka. tack och lov. saknat dig så otroligt mkt.



änglaviskning

"din mentala bearbetninig har nått en medelpunkt. sinnet är i full aktivitet. du inspireras av kraftkällan. det finns en balans i det du gör."

Kommentarer
Postat av: Micka

Ikväll är det på det igen! :D

2007-04-07 @ 12:38:20
URL: http://keela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0