kan någon hjälpa mig ..

.. att hitta starta-om-knappen .

skulle bara vilja starta om mitt liv helt från början. fast ändå göra allt jag har gjort, fast annorlunda liksom. säga, göra och tänka saker annorlunda. nu är jag inne på sånna där knasiga tankar igen, funderar sönder timmarna. idag har varit en soft dag. insett hur trött jag är på allt. det hade jag iofs innan också. men nu är det snäppet värre. tänkt massa framåt nu och jag vet inte riktigt vad jag vill.

jag längtade verkligen hem typ de tre sista dagarna i thailand. men nu vetifan varför. allt är detsamma här hemma. och kommer det någonsin att förändras ? och allt detta julstöket gör mig bara stressad, till ingenting. åh, nej jag orkar inte med allt här mer. verkligen inte. få jul och nyår överstökat så jag kan komma härifrån.

jag har en liten plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0