to be or not to be .

ja, jag försökte, men lyckades inte. men jag vet en som gjorde. fan, vad jag är svag. men idag har jag varit duktigt. riktigt duktig. jag vet om att jag klarar detta. jag måste klara detta.


fick ta taxi till jobb idag, 170 spänn . men det gick bra på jobb idag, lite kaos ett tag men det löste sig. nya ägarna var där också. vi var nervösa, för ingenting egentligen, han kolla ju knappt något alls. men men, jobb imorgon igen, bara några timmar dock. sen blir det nog fan utgång.


jag förstår det inte, jag kommer aldrig få se dig igen, jag kommer aldirg få känna dig nära mig. det är en helt sjuk känsla. åh, så ont det gör. saknar dig så kristoffer. <3

--

du är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0