hemma igen ..

varit på ett litet äventyr i falsterbo. helt ok . trodde inte det här tälta grejen var min grej, men det gick super. förutom wc och dusch .. isch ! ;P men det funka. lite fest och grillning och massa trevliga grannar, ibland iaf..

vem har tagit mitt kexchoklad, vem har tagit min godbit, vem har tagit mitt kexchoklad, det här var inte roooligt ! :D


fem dagar kvar .. weh ! (:


--


just kollat på världens sorgligaste film. a walk to remember. ville så gärna se den för att jag hört massa om den. så jag och mamsen åkte till bogge och hyrde massa filmer, då en av alla var den ;P efter typ nästan hela filmen, kommer sabina på att hon redan sett den, som vanligt. men det gör ju inget. den är värd att se många gånger om. snyftandes i soffan.

har en del filmer till att titta på . blir nog en till ikväll. men sen är det nog nanne dags. ont som fan i min hals. får bli en kort pencilin(?)kur nu så jag blir frisk till fredag . stan imorgon. vi får hoppas på lite bättre väder också. hoppas jag hinner träffa martin innan han försvinner igen också. hade jag ju ingen ork till idag inte.

snart dags att nanna ..


vår kärlek är som vinden, du kan inte se den, men du känner den .

saknar dig K . världen är grymt tom utan dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0