sluta gasta dig ...

.. din gast , hahaha (: ryck .

sitter här i morgonrocken. klockan är över två. borde göra något åt det nu. men kände bara för att göra ingenting idag. skönt ibland. så mkt bokat framåt nu så jag vet inte vart jag ska bli av. blö ;P

och jag lär mig danska, haha .. det går såå bra, eller inte (: usel på språk.

we need to swallow all our pride
and leave this mess behind

och några rader till dig, trio medlem . just för att du är så speciell. och för att jag bryr mig om dig, och jag menar det. hur mkt du än inte tror på mig när jag säger det. jag kommer tjata tills du ger efter. jag har inte fått säga vad jag tycker. ändå stänger du mig ute. låt inte hon prata för två. för det går inte jag med på. tänker inte hacka på dig. det funkar inte så för mig. så jag vill att du kommer till mig när du känner för att prata. för jag vill prata med dig. som två normala människor och försöka lösa detta. en trio funkar inte på två personer .. det förstår du väl (:

äntligen dags.


tack och adjö .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag pratade ju inte för två, inte för dig iallafall. När jag sa "Vi" så menade någon annan eller några andra..

2007-07-13 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0