firrelirre golddigger nedrup möller.

jag ska köpa guldfisk (: detta är dens namn ;D fiiiiiint ! ;P hahaha ..


myggan som har stuckit mig på kinden sitter på min vägg nu .. den sitter inte där länge till ... PANG ! :D


idag har jag färgat håret på min kära far (: sen har han varit och klippit sig, och det blidde sååå fint ..
varit ledig idag också. skönt, sovit länge .. sen åkte trion iväg på äventyr. kollade på min guldfisk. som jag ska köpa sen, kan någon låna mig en stor glas skål kanske ? (: sen blev det mezo med ems och wah. mysigt. snacka massa skit och busa lite.

facebook is the shit ! :D

imorgon då smäller det. då är det sofiero som gäller. har lovat karim att ha min lugg nere . vilket jag inte har så mkt val till för sätter jag upp den så stannar den inte ändå . sen efterfest på tivvan . gött ! ;D faaan va kul vi ska ha . nu hoppas vi på fint väder, eller iaf att det inte regnar. äh, lika bra det blir riktigt fint väder så det blir lite att göra på jobb ;P


emelie, du måste äta ! vill kunna se dig utan att använda förstoringsglas.


"ger han dig namn som darling, honey och baby, då är det bara för att inte blanda ihop ditt namn med alla dom andra tjejerna han har"


gonatt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa jag ska, imorgon kan jag förhoppningsvis (:

2007-06-27 @ 22:42:40
Postat av: Micka

johan kallade mig baby. hahaha.

2007-06-28 @ 08:21:12
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Richard

haha det ösregnar och stormar.

2007-06-28 @ 09:31:39
Postat av: Sabina

det gör det inte alls :P solen skiner till och med lite grann.

2007-06-28 @ 16:42:38
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: hej

ja det är ju idag. ge ola en puss på kinden från mig :) kram mickis

2007-06-28 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0