en lååång dag.

gick upp sju för att åka till ullared med kusin vitamin, fyfan vad vi handlat (: bara vi två fyllde en hel kundvagn med massa olika grejer och en hel kundkorg med ljus (: hehe, mycket trevligt har vi haft. ett trafik meddelande på vägen hem "väg blabla mellan varberg och annenågonting ligger där en soffa på vägen" haha, fy fan vad jag garva. ;D och när kim tryckte ner fönstret och inte fick upp det igen, trodde verkligen att vi skulle få åka med det nere hem. det hade blivit kallt och blåsigare än vad det redan var ;P jobbigt. men det löste sig.


sen har jag färgat mitt hår (: skulle klippa mig också, men vågar inte. vill ha lugg nu, men tänk om jag ångrar mig. får fundera lite till, sen får vi se (: 


sitter här med mina fina muffar . åh, älskar dom ;D


image44



snart kommer della, emelie och mysan, så blir det fett med utgång. EMELIE !!! min klicker är borta. va fan. 
sen ska vi träffa våran lilla fernando i stan, fy fan va kul vi ska ha ;D hihi. jag ska ha kul idag, på riktigt. 

--

förlåt. det var mitt fel. eller ? fan heller . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0