i love toast.

en ny brödrost. igen. denna är söt (:


idag har jag varit i helsingör med emelie och micka. väldigt trevligt. köpt mig en ny klicker. och en ny bok. som jag ska skriva i istället för här. inte helt och hållet. men det som har med mina känslor att göra typ. det som egentligen ingen har med att göra. mer än mina vänner, men det är fler som läser här.


image50


snart kommer lillis hit. som vanligt, det är ju måndag, vilket är lika med CSI-kväll .


föresten, tack för att du fick mig att börja lyssna på three days grace. blir bara bättre och bättre för var gång jag lyssnar på det. (:


dags att skriva vidare ..



 

Kommentarer
Postat av: Richard

bra! youre welcome :)

2007-03-26 @ 20:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0