klarar mig .

men jag är svag. du höll mig iaf ovanför ytan. men det var fel av mig att luta mig på dig, men jag trodde på dig, det var därför.


har jobbat idag. skönt att sluta tidigt, fikade med carl, emelie och my på väla (: sen skulle jag ju till johan ikväll. men tror inte jag orkar det just nu. mitt humör går upp och ner och just nu är det nere i botten. vilket är väldigt synd, för ville ju ut och träffa johan. länge sen ju. får bli på söndag istället. ska upp tidigt imorgon också. så det är ju kankse inte så bra och festa då, får spara mig till imorgon.

min klicker står på .. ;P vad står din på emelie ? (: på lördag smäller det.

ullared imorgon med kusin vitamin ska bli mkt trevligt.


har så jävla ont i magen. så arg på mig själv.  ibland kan jag hata mig själv så mkt .


kärlek är att tro på det omöjliga.


ta för fan inte åt dig. idiot .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0