flumm flumm och åter flumm ..

vilket jag ibland älskar att göra. när jag har något att flumma med. idag har jag hatat mig själv. riktigt mkt. för att jag är så sjukt slarvig. vilket jag egentligen inte är. men jag har blivit. av en väldigt dum och konstig anledning. blev av med mitt helt ny gjorda pass igår när jag var ute. vilket var så idiotiskt. och jag har nog svurit över det mesta idag, jag ska inte gå mer och blablabla .. nu vet hela den där visan när man blir så sjukt besviken på sig själv. visst passet hitta hem igen. eller imorgon gör det. för att en snäll person hittat det. men jag har ändå tappat det. jag har ändå varit slarvig. vilket jag hatar hos mig själv. jag måste skärpa mig. SKÄRPNING !

så, kan det bli. flumma om ett pass på sex-sju rader. beroende på vad ni har för inställning på er dator. men men.. det kan vi också flumma om på en massa rader. jag älskar flumma. om allt och ingenting. jag älskar det här allt och ingenting. igår var jag överallt och ingenstans. nu fastna jag i filmen på tv, så nu var det slut på flumm.


min vän, (:

Kommentarer
Postat av: micka

fjortis bu! sluta skriva flumma :P

2007-10-23 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0