hata detta med rubriker ..

för jag kommer aldrig på något som ska uttrycka allt det jag har att skriva. skulle kanske möjligt vis kunna döpa det till framtid. men jag vill inte ta ut något i förskott så jag sedan blir besviken på mig själv för att jag hoppades så mkt och för att jag trott jag kommit på vad jag verkligen göra med min så kallade framtid.

liselotten har hjälpt mig med lite skolor nu som jag har tittat på och det verkar väldigt intressant, så funderar på om jag ska ta och söka till nästa höst. butikskommunikation. men jag är fortfarande väldigt inne på mina kurser jag vill gå först. vilket kostar en massa pengar. men jag får helt enkelt ta och hitta något jävla skit jobb så länge. för det är ju nästan ett helt år till dess. har jag äntligen kommit på vad jag vill göra ? AH .. pustar ut . på något sätt så lättade det en del. vet ju inte riktigt vad jag vill plugga än. men jag iaf bestämt mig för att jag vill plugga och förhoppningsvis blir det mitt älskade göteborg. nog om det (: kommer mer sen .. när jag väl bestämt mig.

nu är det snart thailand. det närmar sig mer och mer. och ja tanja, jag ska nog skita i och tänka på vad som kommer hända när jag kommer hem, att allt fortfarande kommer vara som när jag åkte. en fika med tanjis imorgon, en massa funderingar och tankar som vanligt. och sen ska vi försöka fota lite också ? :D weh . har haft min kamera i över ett år och jag har fortfarande inte lärt mig alla mekanismer på den, men det kommer. jag har nog inte ritkigt tagit mig tid till det heller. och fotokursen vi gick hjälpte nog inte mig särskilt mkt heller, även om det var den som fick mig att vilja köpa en kamera :D

igår blidde det en mysig fika med chicho på mezo, han hade aldrig varit där innan. knasigt påg ! (: hehe . go mat och trevligt sällskap. och en runda in på buttricks där det blev en massa skratt, HEADSET ! :D haha . kom hem och slappade med mitt ps ett tag, vilket jag är helt beroende av nu, ångra nästan att jag rotade fram det ;P ballistic is the shit. vid åtta tiden kom bb och vi tog en lång promenad, enda ner till statoil för att få lite dyrt lösgodis ;P många skratt den kvällen också faktiskt. eftersom att jag sabina är väldigt beroende av mitt spel på ps nu, så pausar jag det, låter det stå på hela natten för att kunna fortsätta nästa dag, det går tyvärr inte att spara på detta spelet. jag hade kommit så långt, och jag ser den här rutan med samma bakgrund som det är när den stora texten GAME OVER kommer, och jag skrek NEEEEJ ! men insåg sen att jag hade klarat hela spelet och texten CONGRATULATIONS ! kom istället :D som vi garva . det var lite kul ..

allt detta flummande. tur jag har min blogg så jag kan flumma av mig lite (: nu blir det lite ps och sen ska jag komma på vad jag ska ha på mig imorgon på halloween fiiiiist ! :D weh, bu och bä på halloween fest !

har jag äntligen tagit ett steg frammåt ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0