it seems i'm someone i never met.

sitter på jobb, har varit en del att göra tills nu. sålt en massa ;D det är kul när det händer lite. förutom att min mat är kall nu /: men men.. det går att äta ändå. bara två timmar kvar nu typ. men jag hinner inte med 17.22 tåget, det stör jag mig på. någon som är villig att hämta mig ? :D

utekvällen i malmö i fredas blev inte så lyckad som jag tänkt. jag jobbade ju till åtta, var inne hos emelie i lund vid halv nio. sen käkade vi lite donkan och jag gjorde mig iordning. sen blev det buss in till stationen och sen tåg till malmö. vi befann oss i malmö vid halv elva, vilket var lite i senaste laget. men sen kom christian och hans kompis michell och hämta oss på stationen och vi for hem till honom. lite för ferre där som var helt ok. det blev väldigt lugnt med drickan, tro det eller ej ;P men det var nog för att jag omedvetet ändå tänkte på att jag skulle jobba dagen efter. sen blev det taxi in till slagt, så det blev ingen kb som jag så gärna ville. det blev försent helt enkelt för att hinna med båda. på slagt var det sådär. ingen höjdare, inte min typ av ställe alls ! så det blir nog inget slagthus för sabina i fortsättningen iaf. vid tjugo i fyra satte jag och emelie oss på bussen hem till lund. det var kul att se folk däcka och trilla på bussen och samtidigt vara ganska lugn och glad över att det inte var jag som skulle må för jävla kasst under morgondagen.

jag hade väntat mig mer dricka. eftersom att jag alltid dricker för mkt. så jag hade gett mig på dom här revigör, bakistabletterna. tänkte att det var på tiden att testa dom eftersom att jag typ inte tål sprit eller ngt. för jag hänger alltid över toastolen efter en utekväll. jag kände först att dem inte hjälpte. men jag tror ändå att dom gjorde det. det var bara min sömnbrist som gjorde att jag var så seg. så jag tror nog att jag rekomenderar dom faktiskt ;D haha.. tror också..

nästa gång det blir utgång i malmö. blir det med ett lite större och glatt gäng från helsingborg. om jag får som jag vill det vill säga. vilket jag oftast får ;P haha. problemet är bara hemgången. för man vill ju helst ta sig hem till helsingborg, så man vaknar hemma och får vara bakis hur mkt man vill ;P men jag har hittat ett sätt att lösa det på om det inte är någon som ställer upp på att köra. och det är om man tar tåget från malmö till helsingör och sen båten över. men det blir kanske dyrt /: men dom går iaf en gång i timmen på natten nu. och det är ju bra. men ni som är på en utgång till malmö en helg kan väl heja till ;D

gårdagen gick åt att jobba, när jag kom hem blev det tacos, MUMS ! fyfan vad det satt fint ;D hehe. sen gick jag ner och la mig på soffan en stund och somnade givetvis. sen åkte jag och mamma och hyrde en film, kommer inte ihåg vad den hette nu, vilket brukar betyda att den inte är någon höjdare. det var en thriller med sandra bullock och var en väldigt rörig film. men den var helt ok ..

valborg gott folk, vad händer ? (:

nu ska jag jobba lite. återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart vi ska festa! Ja, någon av de gångerna blir det ;) Valborg lät intressant.. Det vill jag höra mer om ikväll :)

Ha det så bra på jobb idag!

Kram

2008-04-14 @ 09:53:10
URL: http://makii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0