tre minuter ..

.. till öppning.

jag skriver aldrig när jag säger att jag ska skriva, så det är bäst att skippa det och bara ta det som det kommer. nu sitter jag på jobb, precis fått i mig lite frulle, två mackor och lite yoghurt (: sitter och lyssnar på lite foo fighters och har det bra ;P var så grymt hungrig på tåget ner så jag trodde jag skulle kräkas. men jag klarade mig (:

tisdagskvällen hände inget speciellt. kom hem, ut med alicen, gjorde lite pastasallad att ha med till jobb. sen var det lite tv, sen ut med alice igen och sen typ sova. ja det vanliga liksom. var så trött så orka inte göra så mkt mer.

igår var det jobb igen, sjunde dagen i rad. ah ! behöver lite ledigt nu ;P hände inte så mkt på jobb. hade en del att mecka med på morgonen men sen var det dött på eftermiddagen. tur att tele2 nissarna underhåller en lite ;P sen var det tåget hem. mötte björn på knutan, sen åkte vi hem och laga min specialar lax, MUMS ! (: sen blev det lite topmodel och skratt och allt det vanliga, ap och svans äventyr (: hehe .. underbart precis som vanligt.

idag får vi väl se vad som händer (och fötter) ;P

undra vad man ska roa sig med på jobb idag, jag och malin ska luncha gott idag iaf (: vad det blir vet jag inte än. kolla runt på lite kläder på internet kanske.  måste ha en massa nytt, känner jag. men nästa vecka är det lööön (: så får vi se vad det blir köp ;D en jacka är iaf redan beställd .. och en tunika.

image110image111




ja, nu har vi öppnat så nu är det dags och jobba ! (:
ciao.

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 20:02:15
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0