busssnokare

det är kul att åka buss, när man inte missar dom eller dom är försenade och man har en tid att passa. när jag åker buss själv, vilket jag oftast gör. då brukar jag sitta och lyssna på andra som pratar. man hör så roliga saker, kanske tråkiga också men dom försöker vi förtränga. som för någon vecka sen satt jag på tvåan ut till väla och två små tjejer i kanske 14-15 års ålder sitter bakom mig och snackar en massa. och den ena kläcker ur sig "haha, anna visste inte att cocacola zero var för killar och cocacola light för tjejer" eh.. va?! det är nog anna som ska skratta åt dig hörrududu ! ;P jag skratta iaf ..

när jag sen var på väg ner i stan häromdagen så hoppade två gamla gubbar som såg ganska sleta ut på bussen och satte sig bakom mig. dom började snacka en massa och det var hur kul som helst att lyssna på. hur bra engelbrektsboden var, varför kenneth alltid hade samma kläder på sig, att han ena hade köpt en jacka på engelbrektsboden för femtiokronor, att de var bra han hade dragit ner i stan för annars hade han bara suttit hemma hela helgen och gjort ingenting, det låter inte så roligt här, det var kanske inte så roligt egentligen heller, men det var väldigt kul att sitta och lyssna på dom (:

när jag sen skulle åka hem från stan igen, så var det dags för skolbarnen att åka hem och två små pojkar som säkert precis börjat skolan satte sig bakom mig. dom var så söta, den ena frågar den andra "vem tycker du om i klassen?" den andra svarar "åh, ingen alla är så fula" sen var dom igång och snacka om anna, susanna och hela tjejligan ;P om susanna som kom från blekinge för att hon var så blek, och den andra hade svart tröja och man fick tycka om vem man ville .. det var kul att lyssna på (:

tack alla folk på bussen för att ni roar mig när jag ska åka någonstans. även om det kan finnas dom dagar då jag är så fruktansvärt irriterad på folk på bussen också. men men.. det behöver vi inte ta idag ;P

nu ska jag ta och göra mig iordning för sen ska jag till karro, sen blir det hampan, för solen skiiiiiner ! ;D

byebye äppelpaj!

Kommentarer
Postat av: B to the B

hehe de där med light/zero e iofs mer eller mindre sant ;P zero lanserades i stort sett bara för att de nästan bara var brudar som drack den i USA, och alla badassmacho män tyckte den va för gay. Så CC lanserade en ny svart cool burk med ett mer macho namn, då "för riktiga män" haha. De e ju verkligen samma skit i burken med näst intill identisk smak

2008-08-30 @ 07:32:41
Postat av: Micka

haha, ja Sabina!! det där med cocacola är sant :P nu skrattar vi lite åt dig :)

2008-08-30 @ 08:36:21
Postat av: binis

åh, det visste jag inte. hade för mig det var något annat sort socker i den ;P typ eller ngt.. men då har man lärt sig något nytt idag då .. hihi..

2008-08-30 @ 20:21:00
URL: http://binis.webblogg.se/
Postat av: BB,

"Coke Zero is Coca-Cola's biggest product launch in 22 years. It is primarily marketed towards young adult males." från wikipedia, så du inte tror att vi ljuger fröken tjuvlyssnare! ;)

2008-08-31 @ 10:51:16
Postat av: binis

nejdå (: det tror jag inte.. plus att jag kollade på cocacolas hemsida ;P

2008-08-31 @ 14:21:44
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0