no air.

som vanligt är jag helt off, och jag har ingen ursäkt alls. ingen ork bara och det duger inte. i måndags blev det en mezolunch och stadstur med karro, mycket trevligt och fick köpt en massa fint som man behöver nu när det börjar bli kallt ;P på något konstigt sätt längtar jag tills jag får sätta på mig mina nya jätte fina höststövlar och mysiga tjocka koftan. det ska bli mysigt. vi har ju inte haft någon direkt sommar så det är ju inte så att man kommer sakna något. och förhoppnigsvis kommer jag vara i solen och värmen lite senare i vinter.

i tisdags var jag på arbetsintervju. det kändes bra, men det var många andra som sökt, så idag fick jag reda på att jag tyvärr inte fick det. tråkigt men det är väl bara bita ihop och söka vidare. som på alla andra tisdagar så blev det ju sedan att man tittade på so you think you can dance, mkt bra. dom är så duktiga. dom flesta av dom iaf ;p

i onsdags fyllde min farmor år, så vi hälsade på henne i hennes kolonistuga och fikade lite. det var mysigt. jag och min faster börjar värsta diskusionerna precis när vi skulle åka hem och det var lite tråkigt.. för det var kul ;P vi har massa gemensamt har jag kommit på. grymt kul. tjugo år äldre dam och vi har ändå samma intresse och hobbysar ;D weh!

igår var det torsdag. mkt mer än så var det väl inte. en liten runda till framtid. sen fick jag mest vila mig. har åkt på värsta förkylningen och mina näsa är röd som attan av allt snytande.


tack för att du finns. tack för att du får mig att må bra och äntligen få känna någon meningen med detta livet. i need you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0