i'll tell you what you wanna know

ännu en dag på jobbet, idag en lite längre än vanligt. 10-20, vilket innebär att jag gått upp klockan sju och kommer att vara hemma kvart i tio. dessa pendlingstider och väntande på bussar/tåg är en av anledningarna till att jag inte orkar vara kvar på detta jobbet. men .. nu kommer menet, fick precis ett samtal från chefen om att dom vill ha mig kvar för att dom är jätte nöjda med mig (vilket vilken chef som helst kan säga i kris iofs) men iaf.. om jag stannar här behöver jag bara jobbar fyra-fem dagar i veckan och jag kommer endast få jobba det tidiga passet. plus att dom kommer att betala min pendling. jag får till måndag på mig att fundera, då kommer också provjobbning att påbörjas av nya människor här.

igår var en lång dag kändes det som. började jobba tio och chefen var här och hälsa på. vi hade det faktiskt riktigt trevligt och löste lite klabb som hade dykt upp här under veckan. vilket är grymt skönt att det är gjort nu. nu är det bara flyta på här och bara göra sitt jobb. fast jag har iofs börjat ett litet projekt vid thomas sabo skåpen, skrapat på väggen och spacklat och haft mig (: måndag blir det sandpappra och måla (: sen var jag så förvirrad av att ha haft att göra hela dagen så jag gick hem en timme för tidigt utan att veta om det, satt och vänta på tåget och såg att det stod att det skulle komma 17.17, jag tänkte bara detta är inte rätt, jag brukar ta tåget 18.17 ;P hehe.. men det var skönt iaf. mamsen hämta mig på stationen och jag stack hem och lagade mat. sen blev det en stund i solariumet, en jätte tråkig film och sen in i duschen för att till sist slänga sig i sängen (:


idag händer inget mer än att jag ska jobba. malin ska komma och hälsa på mig, vilket ska bli super kul (: hihi, saknar henne redan och hon har bara varit borta en vecka. hon måste komma och hälsa på ofta nu (: hehe..

nej nu får jag återgå till jobbet, har redan haft en del att göra.. men hoppas inte det blir mkt mer när jag är själv hela dagen.

see you later..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0