svensk sommar..

.. kallar dom väl det, men fy fan vad jag hatar detta vädret. det är ju så fruktansvärt deprimerande, så man vet inte vart man ska bli av. man har längtat efter sommaren och detta är vad man får, herregud ta mig någon annan stans..

med tanke på det.. jag och li har börjat planera resan och fy fan vad kul vi ska ha. vi ska till thailand, malaysia, singapore, indonesien och laos. har suttit och kollat massa på internet nu .. längtar så fruktansvärt mkt. det måste bara bokas flyg nu snarast pysan ;D kanske i nästa vecka ? tidigt nästa vecka..

det var några dagar sen jag skrev nu igen.. jag är lite slarvig, men jag försöker. jag tycker om att skriva men känner aldrig att jag har tid och ro att sitta ner och skriva. därför blir det oftast på jobb man skriver där all dötiden finns. tråkigt. men nu är det inte lång tid kvar här. och då ska jag ta en paus igen. sen får vi se vad som händer. orkar inte riktigt tänka på det just nu. det får bli som det blir helt enkelt (:

bara fyra timmar och fyrtiominuter kvar på jobb, JIPPI ! åh..

ska nog ta och äta lite nu..

byebye

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag då, jag vill också, blö.. trött på detta nu. jag saknar mina vänner, vi ses aldrig. TRÅKIGT. :(

2008-07-18 @ 15:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0