målare

har jag blivit. därför jag är lite off ;P jobbar på dagarna sen när jag kommer hem är det måledags. målar stora rummet hos älsklingen. färgen är slut nu, så nu måste vi och köpa mer idag. vi som trodde det skulle räcka bra med tio liter, men icke! ;P hehe. äntligen bort med denna underliga konstiga färg som jag inte ens vet vad jag ska kalla den mer. men sen behöver jag ju inget namn på den mer eftersom att den är BORTA!! (:

var ju som sagt hos vaccinationsmottagningen i måndags. herregud! gamal äcklig tant var det jag var hos. jätte otrevlig och började hacka på mig direkt. jag sa att jag skulle åka till laos och vad vi skulle göra där och så. vilket då är sån här tubing när man åker på ett däck i floden och festar typ. då hade hon sett något program på tv och började säga att detta skulle jag inte alls göra, hon hoppades på att jag hade en jäkligt bra reseförsäkring som mkunde transportera hem mig när jag hade åkt ut för ett fall när jag hade druckit mig full och rökt på en massa. jag var helt tom, jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, men sa det att jag ska inte röka på och supa mig väldans full. det är inte riktigt det min "semester" ska gå ut på. utan vi vill ut och se lite andra delar av världen, kan man få göra det utan dessa påhopp, bara för att andra gör det, betyder det ju inte att jag också måste göra det. ah! så irriterad jag var. och inte nog med det, då började hon också påpeka hur stor risk det var med hiv där. och jag tänkte nu räcker det. hon vill verkligen att jag ska typ stanna hemma från min resa. vilket inte skulle ge henne någon lön då eftersom att jag då inte behöver vaccinera mig. men jag sa då att jag inte hade tänkt att sex där nere ändå och efter vad jag har lärt mig så sprids inte hiv i luften ;P jag var så irriterad när jag gick där ifrån så jag visste inte vart jag skulle bli av. hon bad mig boka en tid om en vecka igen, och jag sa NEJ ! jag går hellre till min husläkare, för hon är så mkt trevligare. slut på det ! ;P

idag är det jobb som gäller igen, jobbar bara tolv till fyra, sen blir det ut och köpa färg som gäller. sen senare ska jag träffa sanih och john, vi ska äta lite gott på utposten (: klubban där , muuuums! hehe..

då fick jag äntligen skriva av mig. måste skriva att jag saknar karro.. vi har inte träffats på jätte länge känns det som. jag jobbar, hon jobbar, sen håller vi på med massa på varsitt håll, vilket är lite tråkigt. men vi har en helg planerad i stugan nästa vecka (: jag hoppas det fortfarande är aktuellt. jag slår nog en pling till dig ikväller (:

ja, dags att göra sig iordning för jobb (:

jag bjuder på lite före och efter bilder sen.. när vi är helt klara, det vill säga med lite möbler och sabina "pyntning" ;D weh!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0