rikskupong.

det har gått väldigt lång tid sen jag skrev, eller ? det känns iaf så. jag har inte haft någon dator och ingen tid heller för den delen. var ju som sagt i stugen i helgen, mega mysigt (: som alltid. förutom att jag har svårt att sova borta. men det får jag ju träna på nu i tre och en halv månad ;P haha.. i måndags var det jobb som gällde, sen var det hem och göra sig iordning, sen åkte jag och wah till väla, fikade lite och köpte kläder jag ska ha på mig på lördag ;D billiga! yes! haha.. måste spara varenda krona nu känner jag, har precis varit hos tandläkaren och blivit rånad, lagat hål /: helt bedövad i halva munnen, haha, känns så knas i tungan.

i tisdags var det frulle på espresso med tanja, vi lyckades slå ihjäl två timmar ;P helt sjukt så snabbt tiden går när vi umgås. snackar på om allt, även om jag var jävligt seg, jag var så sjukt trött, hade ont i huvuet (: men det var sista tillfället att träffa tanja innan hon åker iväg, så ja ;D hehe.. efter det åkte jag hem för att umgås lite med familjen, vilket första timmarna bestod av iman och sofie ;P haha.. sen satt jag och skrev och meckade med massa inför resan, kollade vad jag behöver köpa och vad jag ska ha med mig. när mamma kom hem gjorde vi sjömansbiff! åh så gott det är ;D mums! snackade massa, kollade på gamla foto och sånt mysigt (: sen var det dags att bege sig .. hem igen ? ;D ja, det var det ! hehe..

igår var det onsdag, då fick jag reda på att alla mina tider på sub var borta, det går visst inte så bra där, så alla extra tider rök! tråkigt, det hade varit några tusenlappar där, som jag hade behövt, mer än någonsin. men men, jag kan ju inte söka något nytt jobb nu precis ;P men idag ska jag jobba iaf. stängning. inte så kul. men men.. känner inte alls för det. vad gjorde jag igår då, jag var på maxi och handla lite, sen fikade jag med mysan på ebbas (: haha, my vår lilla rikskupong ;D

på lördag är det ferre !!!!

nu ska jag äta frulle..

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0