chai.

det är fredag. vilket det inte känns som alls. jag har varit ledig nästan hela veckan. men idag ska jag jobba. jag börjar åtta ikväll och jobbar till halv fem imorgon bitti. jag som ska upp tidigt. imorgon är det utförsäljning på puma. ska dit och fynda lite (:

idag var jag uppe tjugo över sju för att hämta tvätten i torkrummet. men jag gick genast upp och la mig efteråt. somnade och sov ett ganska bra tag. vaknade vid halv tolv tiden av att kisen var vaken (: vilket är lika med bus. helt galen kisen. men hon lugnar väl snart ner sig för hoppningsvis. tänk att jag ska vara ute henne i tre och en halv månad. hoppas steffe tar han om dig fint (: och inte säljer henne på blocket.

det känns som klockan är antingen jätte tidigt på morgonen eller sent på kvällen, det är så mörkt ute. tråkigt. var precis nere och köpte lite mjölk på hemköp. tänkte göra lite pannkakor när min bajskorv(;P) kommer hem. han slutar redan tre idag. skönt.

nu börjar kisen stampa på tangentbordet. så det är väl dags att avsluta och njuta av mitt chai te nu ;D

sex and the city väntar också ..

byebye

Kommentarer
Postat av: Micka, bäää

Jag fick filmen idag av mammis :D

2008-10-24 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0