en evighet.

har varit uppe i snart en timme, känns som en evighet. ska fixa lite med mina vaccinationer inför resan idag tänkte jag. hade ju tänkt gå till min husläkare och få dom, men det fick jag ju råd om att jag inte skulle, för det var billigare uppe på lassarettet. så då bär det av dit istället. men där var man tydligen tvungen att boka tid, vilket man inte kunde göra förens halv tio. så här sitter jag och väntar på att tiden ska rinna iväg, som man i vanliga fall försöker sakta ner. men men.

sen bär det av till subway för att snacka med chefen där. vilket jag inte riktigt vet hur det ska gå, men jag hoppas det går bra såklart! men det är ingen som vill ha mig när jag ska resa iväg så snart. men jag måste väl också kunna få ha ett jobb! AH! måste ju ha lite extra pengar, känns som det har gått jätte mkt pengar nu sista veckan och nu ska det gå en massa till dom här vaccinationerna också.

skulle ringt sanih igår för att boka in ett möte i veckan. med lite mat och resesnack. men det glömde jag helt bort. jag hade tänkt jag skulle sola igår också. men det får jag nog göra när jag är hemma vid och kan få det någerlunda billigt på turn ;P måste spara, spara, spara. jag som bara vill köpa massa kläder, massa mysiga tjocka tröjor inför hösten/vintern, inte för att jag kommer spendera så mkt tid i sverige under vintern men ändå ;P för en gångs skull så gillar jag att hösten är på väg, jag som hatar kyla och fryser alltid! men nu har jag köpt min nya fina halsduk med luva och jag myser! hehe .. (:

cirka tio minuter kvar tills jag ska ringa och boka tid, detta blev väl mest ett inlägg för tidfördrivning. men då får resten av tiden som är över gå till frulle-ätning ;P för nu börjar magen att kurra ja !

ikväll främmande fågel, kanske hos karro. om jag befinner mig på stattena ikväll. annars blir det kallops och solning hemma på eskilsminne. vi får la se .. jag behöver båda ;P dela på mig ? hehe ..

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0