en flaska vin senare..

.. har suttit hos my i fem timmar, en massa snack och lättande på hjärtat. precis vad jag behövde. vi har till och med pratat om att göra en resa till NY nästa höst. vilket skulle vara så kul om det blev av. jag är helt inne i mitt sex and the city life nu och jämför allt med carrie, miranda, charlotte och samantha ;P jag är inte så glad för den sidan av jordklotet egentligen, jag är mer imponerad av den sidan jag ska besöka om cirka två månader. men eftersom att jag älskar shopping så är nog ett besök i NY ett måste. och nu kan jag inget annat än att längta (: underbart!

som sagt, en massa snack, funderingar och tankar idag. jag vet inte varför jag låser inne mig själv och slänger bort nycklen när jag vet att jag har så svårt att hitta den igen. jag vet verkligen inte varför jag ska plåga mig själv. jag är en grymt krävande människa och det är det jag försöker kväva utan att lyckas, jag kan inte ändra på mig själv. det är så här jag och det är så här det ska forsätta vara. det kan varken jag eller någon annan ändra på, hur mycket vi än vill.

jag är lite av dom alla sex and the city karaktärerna, just nu är jag inne på charlotte och det perfekta livet. och vi kommer till min krävande sida åter igen. jag är för rädd för att förlora och så rädd för att ha fel, men samtidigt går jag miste om att kanske ha rätt, vilket jag älskar att ha. vad är jag för människa och vad håller jag på med ? jag kan inte ändra på någon precis som någon annan inte kan ändra på mig.

det är ingen som någonsin kan förstå vad som försigår inne i mitt huvud. never! för några år sen hade det varit annorlunda, men det har hänt en del saker på vägen vilket har fått min kropp lite mer osäker på sig själv, vilket gör att jag är där jag är idag. jag behöver få tillbaka självkänslan, jag vill kunna känna mig lite ego ibland. men för att det ska funka behöver jag ett självförtroende som ligger på toppen. inte där det är nu.

en massa svamlande. men jag behövde det.

tack mysan för ikväll, det var toppen och jag hoppas det inte dröjer så långt till nästa gång (: matlagning i veckan låter perfa.

tack för denna fredag allihopa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0