hey!

ännu en dag är slut och jag har som sagt ändå fått gjort en del. jag har varit och hälsat på karro och vi tittade på toppis, gud vad vissa brudar är störiga ;P haha.. nu sitter jag här och glor på sex and the city, funkar alltid! snutte ligger här och nannar i soffan, (: borde också sova. så jag inte sover bort morgon dagen.

måste ner i stan imorgon och fixa med min piercing som blev inflamerad, så jag fick ha den ur några dagar och nu får jag inte i den igen. kanske ett tecken på att jag ska ge upp min älskling egentligen, men icke! jag gillar den ;P

snart är det inte lång tid kvar tills vi ska resa, helt sjukt så fort tiden går. för fort ! ah ! jag blir rädd att jag ska slösa massa tid på ingenting och inte hinna med allt jag vill göra. åh! har så många idéer och grejer som jag måste få ur skallen. but i don't know how ! rättstavat nu karro ? ;P haha ..  min engelska är usel. jag vet om det. därför jag inte använder den allt för ofta. hoppas på att få använda den lite på resan, sen blir det en kurs när jag kommer hem (: 


sex and the city är slut och 2 ½ men började precis och jag ska inte fasta vid det också. dags att stänga ner och gå och nanna kudden..

goodnight everybody !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0