femte april.

ja, fulla som fan blev vi. eller iaf jag. jag var askalas packad. först var jag hemma hos lousie där vi drack lite innan vi gick till sara. hos sara lekte vi lekar ;P haha.. det var ritkigt kul. promenixade bort till bowlinghallen, vi kom lite försent ;P men det gjorde inte så mkt. jag råkade gå till fel sällskap och louise garva som fan åt mig. sen kasta jag klotet på den där bortskyfflar grejen ;P hahaha. ja vi hade kul. sen blev det taxi ner i stan och tivvan. där det blev för många shottar och dricka. och jag visste nog inte vart jag var de sista två timmarna ;P hahaha.. jag vill inte ens tänka på hur jag såg ut, vad jag gjorde eller sa. som vanligt då. nu ska jag lära mig ta det lite lugnt med drickan. jag måste hitta min gräns helt enkelt. även om jag trivs med att dricka mkt, hur bra nu det låter, men så är det.

jag är väldigt osäker på mig själv. och jag hatar det. jag vet liksom inte vad jag ska göra åt det. jag vågar inget, för tänk om det är fel ? om jag är fel ? med spriten i kroppen blir det faktiskt annorlunda. jag saknar någon slags trygghet. den jag hade när jag bodde hos dig. då var inte spriten någon räddare i nöden, inte alls. den var bara som en kompis jag träffade lite då och då. nu är den min bästa vän. jag klarar inte det här ensam. men jag vet inte vem jag ska prata med. jag vet inte vad jag ska säga. jag vet inte vad jag ska göra.

jag är så fruktansvärt rädd..


Kommentarer
Postat av: sofie

" den var bara som en kompis jag träffade lite då och då. nu är den min bästa vän. " HEJ ALKIS! hjäääälp mig sofie, hjälp mig få bort min hicka!! ;)

2009-04-06 @ 10:40:32
URL: http://lillafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0