sjättedecember.

det är söndag. det är verkligen söndag. jag har varit lite smått bakis och seg idag. men nu är det fan värre. jag har åkt på värsta förkylningen. kan knappt andas. och har ont i huvudet. och jag kommer ut som rudolf med röda mulen lagom nu till jul. blöh. nu är det inget kul att bo själv. det är inte så att kiwi är så bra på att bädda ner en i soffan, göra lite varmt te till en och ta hand om en. tyvärr. det hade varit toppen annars.

nu är jag så trött också. ni som känner mig vet att jag är lite känslig. och detta skulle verkligen kunna få mig att sitta här och böla i min ensamhet. att var sjuk är ngt av det värsta som finns, jag är en klenis. verkligen.

men nu ska jag kolla på project runway och hälla i mig en massa cola. sen blir det sängen, har en 44timmars vecka framför mig och den börjar redan klockan sex imorgon bitti /:


åh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0