the three s.

idag var det inget alls kul på jobb. jag var så trött och irriterad på allt så jag höll mest käften. försöker men det går inget vidare. jag är trött!!! men efter jobb skulle jag och simmat, det blidde inte så. min kropp orkade inte riktigt det. hade detta varit om två dagar hade jag tvingat mig dit iaf, men nu har jag inte påbörjat mitt mål, jag har ännu inget löfte att hålla till mig själv.

jag hitta inget att ha på mig på nyår heller. det suger. jag har rensat i garderoben nu och dragit ut det som jag kan tänka mig att ha. så får vi se vad det blir. eller om jag går som gud skapat mig, naken! ;P  hihi.. men i femton minus grader hade nog inte min nyår varat så länge.

nu sitter jag här med färg i håret. skulle gått och solat också. men där var ingen ledig tid. oväntat dagen innan nyår. blöh. då får man gå runt som en blekfis också. försökte ju rota fram min brun-utan-sol förra veckan för att jag inte hade råd att sola. men när jag klickade ut krämen i handen och insåg att den inte såg ut som den skulle, kollade på förpackningen och såg att den hade bäst före datum 2002 ! ;P jag använder inte brun utan sol så ofta. gillar det inte. blir så onaturlig färg. jaja ;P nog om det. jag ska gå och duscha och skölja ur mitt hår.


sen blir det bönan mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0