tjugoförstadecember.

jaha, då var det bara tre dagar kvar ;P vi räknar ner för att känna lite av den här känslan man hade när man var liten. inte för att jag tror att det hjälper men men..

igår natt/kväll pajjade min mobil. så ni som har skickat sms eller försökt ringa mig och inte fått ngt svar så är det därför. dom hade ingen lånemobil på telenor heller att ge mig. dom ska ringa mig så fort dom har en inne. jag hoppas på att få kunna låna min pappas gamla så länge. jävligt jobbigt att vara utan mobil. riktigt jobbigt. om jag tycker det är jobbigt så skulle jag vilja se hur min syster skulle se ut utan mobil, haha (:

har myst med mia efter jobb idag, så brun och sååå stör bebismage. glad över att du är hemma igen ! massor!

en pinsam grej idag var att jag TRODDE jag bokat tvättstugan. börjar tvätta och sånt, sen kommer där någon tant ner från andra trappen och säger att hon ska tvätta, så har jag tagit hennes tvätttid och mina maskiner är igång och sånt. nog pinsamt. kunde ju inte göra så mkt. fick bestämma en tid, så möttes vi när maskinerna var färdiga och nu har jag hängt tvätt överallt i min lägenhet ;P mys, jag som gillar och ha massa grejer överallt.


nej, nu ska jag äta mina nudlar och spendera resten av kvällen framför tvn (:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, men den är jättefint pyntat, massa söta micka-saker, vill inte förstöra med massa glitter och skit. sen saknas det ju lite grenar enligt mig...men den duger den här julen..den är ndå speciell och min egen!

2009-12-21 @ 21:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0