jackpot.

hm, vad har jag fått gjort idag? inte mkt. höll på att glömma samtalet jag skulle göra också. det var i sista sekund jag kom på det. men hon jag skulle prata med hade blivit sjuk så det spelade ju ingen roll ;P idag har jag och micka varit på äventyr, vi har kört ner till nova. där vi kolla till min gamla arbetsplats som såg för jävlig ut. herregud, vilken oordning dom hade i skyltfönster, blandat massa olika märke och sen typ helt tomt i sabo skåpet. någon som vill gå och handla när det ser ut sådär ? inte jag iaf. det var annat när jag och mallan jobbade där, då var det ordning och reda på allt (: sen gick vi till donkan, där jag inte längre kan beställa mitt bigmac meal med plusmeal, två dippor och en extra cheeseburgare. för jag får knappt i mig en halv bigmac längre. där är alltid något positivt med att vara magsjuk, man går ner i vikt! weh! sen bar det av till miljögården för att kolla fina saker. sen vidare till mediamarkt, där jag skulle kolla på dator (: som jag nog införskaffar mig en imorgon.

nu sitter man här och tjattrar med folk på msn och har det tråkigt. hade tänkt gå ner och sola men det är på tok för kallt ute. hade jag bara haft några vinterkläder att ta på mig, så ok! men det har jag inte. det suger. med det hade det nästan varit lite mysigt att ta en promenad i snön. 

åh jag orkar inte. blöh, vad tråkigt allt är! försöker hålla humöret uppe, men det är fan inte lätt!


väntar på den dagen när jag läser  "blabla blabla is in a relationship"

jag vill veta vad du gör. hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0