svensk utgång.

det blev en liten utgång igår. inte full alls och ja, det var väl lite småsegt. lite tråkigheter och några glada återseende. tivvan som alltid. det är som vanligt, inget har förändrats. inte för att jag väntat mig det heller. absolut inte. men det var väl en ok utgång. jag har inte riktigt något humör för att ha kul. bara glider med och hoppas på bättre tider.

idag måste jag ta tag i min jobbansökan till ikea. och verkligen hoppas att jag får det. det blir en del att fixa med om jag lyckas med det. eftersom att detta är i göteborg. staden jag alltid velat bo i. inte allt för långt från familj och vänner. och sanih flyttar med mig om jag flyttar (: men nu ska jag inte hoppas och planera för mkt. för mer nere än så här kan jag inte bli och fler misslyckande kommer inte göra det bättre.

allting känns fortfarande så fel.

återkommer senare.

slänger in en bild så det inte ser så tråkigt och trist ut här (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0