the weekend is over.

ännu en helg har sprungit förbi. har iofs inte varit som alla andra helger, då jag vägrat gå ut i stan ;P heja mig! fredagen gick som sagt till att sitta hemma hos dan och dricka lite. så alkoholen är självklart ändå inblandad ! ;P haha. det är inte ofta det går en helg utan alkohol, då räknar jag med vinet till maten också, så det behöver inte betyda värsta karatefyllan. igår var vi här hemma och laga lite mat, kolla mello och sen blidde det en jävla massa singstar och självklart vann jag! ;D älskar singstar, så jävla kul. någon som är sugen på en singstar kväll någon gång framöver? (:

vi skulle sedan ta en taxi ner till stan, sanih och john skulle till bakom, micka och malin skulle till utposten och jag skulle släppas av på GA för att gå på fest hos dans bror timmy (: vi ringde 180200 och dom sa att vi har en taxi om tio minuter, vi plockade snabbt ihop allt och drog på oss jackorna. efter tjugo minuter hade där fortfarande kommit någon taxi och vi tänkte att det kanske var på grund av vädret, det var ju en jävla massa snö ute. sanih ringde och frågade var taxin blev av och vi fick höra att den var på väg, när det hade gått hela 40 minuter, ringde vi istället 222222 och dom lovade en taxi om sju minuter, vilket vi fick och den kom olyckligt vid precis samtdigt som den andra taxin, men vi tog givetvis 222222. varför har 180200 blivit så jävla kassa? buu på er!

festen var trevligt, kul med en massa folk som man inte brukar hänga med. blev hämtad sen vid tre-halv fyra tiden. stod och flabba med sanih och john vid kiosken ett tag, sen var det dags att gå hem och bädda ner sig i sängen..


jag har ju som sagt köpt en ny dator. som jag får lova att testa i sju dagar, är jag inte nöjd och så, kan jag komma och lämna tillbaka den. vilket jag tror att jag kommer att göra. jag har ju velat ha min sony vaio hela tiden och sen kommer jag hem med en toshiba, det känns inte riktigt rätt. så ja, det blir tillbaka lämning av denna och köp av en sony vaio som iofs är två tusen kronor dyrare, men det är det värt tror jag.

idag har man sovit väldans länge. bara slappat, så som söndagar ska spenderas. perfa. måste bara städa undan lite från igår här och så. inte det roligaste. men men..

jag längtar till april (: och hoppas allt blir som jag planerar i mitt huvud. ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0