where is the love?

jag har varit ganska nere nu ett tag under resan. jag kanner att vi har haft for mkt motgangar. bland annat har min kamera blivit stulen och regnet oser ner mer an vad solen skiner. vi kom till bali for nagra dagar sen och har ar det typ bara fest som galler. vilket det blivit valdigt mkt av. vilket har hjalpt mig upp till toppen igen. jag behovde bara traffa lite nytt folk. fa hora lite sota snalla kommentarer. fa lite karlek liksom. aven om folket kankse supit sig fulla och inte menar allt som sager, sa bryr mig inte sa mkt om det. blev presenterad som en killes fastmo en hel kvall, det var ganska gulligt (: och man ar balis star osv. hehe.. jag behover lite fina kommentarer helt enkelt. aven om man kanner saknaden fran mamm och pappa som ringer nastan varje dag. om tio dagar sa kommer jag och fa traffa liselotten och karro, fa en massa karleksfyllda varma kramar. kanna mig saknad och omtyckt. det ar vad jag behover for att klara denna resa..

nu blir det fest.

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0