10 mars

vaknade av att kiwi bet mig i tårna, som vanligt. runt åtta på morgonen ! jippi, det gillar vi ;P eller inte. hehe. kunde inte somna om och fick gå upp istället. cyklade iväg mot stan. ställde cyklen vid lassarettet för att slippa backen när jag skulle hem (: latmask, javisst! promenixa ner till telenor för att fixa försäkringen på min mobil, fick till och med stå utanför och vänta på att dom skulle öppna. fick fixat det och sen promenerade jag vidare bort till espresso house och fick handlat en god frukost. gick till jobb och åt den där, frestade dom andra lite ;P hehe. sen  har dagen bestått av fyra timmars arbete. liten runda på stan med sanih och john, fika och sen lagade jag mat åt familjen och sanih-john ;P det blev gott, men starkt. men det gillar vi ! ;D hehe. sen har vi bara slappat i soffan framför tvn och datorn.

OCH jag har beställt min dator, äntligen ! ;D weh! slippa denna slöa knasiga burken. längtar redan, den kommer på fredag hoppas jag.

nej nu ska jag sova. imorgon är det jobb som gäller. stänger. så är hemma vid elva någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0