12 mars.

love is just a losing game.

just nu sitter jag på pappas jobb och gör inget annat att sitta vid datan och snäppa. har jobbat fem timmar fast jag är sjuk. jag kände det redan i måndas kväll att halsen börjar göra ont, morgonen där efter var det långt ifrån bättre. jobbade ändå tisdags, och likadant igår. men igår ringde jag till min husläkare, som dock inte hade tid. och kärringen i luren sa att det är nog bara lite förkylning så länge du inte har feber. har haft halsfluss flera gånger innan och jag vet hur man känner sig och det är precis så jag känner mig. jag sa också att jag skulle jobba, men hon sa att det är ingen fara så länge jag inte har feber. så om jag nu har jobbat med halsfluss och smittat ner alla mina arbetskamrater, är det då hon som ska sköta restaurangen när vi ligger hemma sjuka ? herregud! irriterad jag var. men nu har jag iaf fått en tid till doktorn klockan fyra och så får vi besvis på att lilla sabina har rätt, hoppas jag ;P haha..

tur jag hitta ny inställning på facebook, så man slipper se news om vissa personer. även om man snokar lite i mellan åt ändå. men det är bättre så. att man själv kan välja.

åh min kropp, nu måste jag vila mig /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0