13 mars.

fredag, fredag, fredag och sabina sitter hemma och är sjuk. inte speciellt kul. finns inte heller så mkt att göra åt det. har fått städat lite här hemma. vilket behövdes. varit med kiwi hos vettis och med wah och förberett för imorgon. annars har denna dagen varit väldigt lång och tråkig. förutom en liten stund då jag hitta en låda med lite gamla anteckningsböcker som jag hade när jag var liten. haha, så roliga saker jag skrivti. knep-knäpp och ja.. betygsatt alla möjliga grejer och ja..haha listat allt du kan tänka dig. måste ha varit uttråkad som fan när jag var barn ;P usch, nej det lät tråkigt. det hoppas jag verkligen inte att jag har varit. det tror jag inte jag varit heller, det jag minns av det ser inte ut så iaf (:

nej, nu ska jag tråka vidare tills denna fredag kväll är slut. blir film klockan tio. kanske ska gå upp och göra lite chirre och dirre, det hade verkligen inte suttit fel, men chipsen kommer möjligvis kanske riva till lite i halsen och det kommer ju inte vara någon direkt skön upplevelse om man säger så. men vi testar och ser , för fy faaaaan vad sugen jag blev nu ! ;P och jag är inte alls sugen på att festa idag när jag inte får dricka för att jag går på pencilin, inte alls !!!

BAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0