4 mars.

träningen gick bra. lite ovan om man säger så, men när jag väl kommer in i det så ska det nog gå bra (: 30 minuter på löpbandet och instruktören ställde in lutning och grejer, avancerat för mig (: hehe.. gött när man blir lite svettig, man mår verkligen bra då, man känner att man har kommit någon vart. det jobbigaste var när man skulle cykla hem sen, med växlar som frusit fast på trean, motvind och uppförsbacke! JA HEJ! det gick inte allt för fort och imellanåt fick jag till och med le cyklen istället för mina ben gjorde ont ;P haha. otränad, javisst! hehe.

solningen på vägen hem var iaf gött (: varmt och skönt! ja, lousie, jag vet jag ska inte sola mer ! ;P

nu ska jag bara göra mig iordning efter duschen  och sen bär det av till danbanan för middag (: ska vi se vad killen går för. kan han laga mat eller inte ;P pulvercarbonara kan man inte leva på ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0