8 mars.

det blidde lite fest igår. mkt trevligt, för mkt dricka bara. inte för att jag tänkte så mkt på det igår. men när man vaknade så kände man ju det ;P hehe. vi satt ett gäng hemma hos dan och drack, spelade lite fyllespel och så. my kom också en liten stund. sen bar det av ner i stan, tog stämpel på tivvan, sen gick vi till utposten. in på crom, för andra gången i mitt liv ;P inget favorit ställe. sen blidde det bussen hem.

idag mår man ju som sagt som man förtjänar. har tryckt i mig nästan en hel påse med gifflar ;P det enda jag ätit idag. jag är rastlös men min kropp orkar inte göra något. åh min kropp. haha. nej idag blir det bara softa, imorgon är det ju jobb som gäller.


hatar ditt sätt att låtsas att du bryr dig. det känns bara som om du gjorde/gör det för att jag inte ska må dåligt eller ngt. och ursäkterna är sämre än sämst. jag stör mig så mkt. samtidigt som jag inte vill ha dig längre, så kan jag inte sluta tänka på dig.

nu håller vi tummarna för jobb i götet. JA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0