9 mars.

måndag igen, det gillar vi. eller inte. fast än att man inte har något måndag-fredag jobb så känns dom ändå tunga. och idag har jag ju faktiskt jobbat. det var grymt lite att göra. så det var soft. även om jag gillar när det är lite att göra, men som sagt det är måndag, då tar man gärna det lite lugnt (: missa bussen till jobb så det blev en cykeltur ner, en kall sådan, varför har kylan kommit tillbaka, jag trodde verkligen den var på väg härifrån, men icke! sju timmar på jobb, sen skulle man ta sig hem också, vilket är väldigt tungt upp för backen! träning behövs, jag ska bara ha tiden och orken.

sen har resten av dagen bara gått åt att ta det lugnt. snaska på massa onyttigheter och ja, bara haft en vanlig måndag ;P design simon och thomas, och csi ! (: och suttit här och försökt bestämma mig om jag ska beställa min sony vaio eller inte. vi får se om jag bestämt mig imorgon.

nu blir det bingen !

Kommentarer
Postat av: däään

duuu, skulle du missa buss elr nåt sånt skit igen så vet du att du kan ringa mig o fråga om skjuts, jag gör ju ändå inget vettigt på dagarna ;)

2009-03-10 @ 02:53:47
Postat av: binis

tack du! (: men det vet jag ju redan ;P men jag behöver ju röra på mitt fläsk !!! hehe

2009-03-10 @ 23:18:43
URL: http://binis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0