femtonde mars.

tänkte inte på att det faktiskt var fredagen den trettonde i fredes, därför jag hade sån otur och fick sitta hemma och trada kanske ;P nej, tror vi på det där med otur på fredagen den trettonde. njae. det gör vi nog inte. idag är det söndag, vilket det inte alls känns som, därför att jag inte fått mig en rejäl omgång med sprit i helgen och mår som jag förtjänar idag, vilket iofs är ganska skönt. att man kan gå upp och må prima, nästan så man skulle åkt ner och tränat om man inte var sjuk (:

igår fyllde sötaste wah år och det firades med middag och fest. det sista blev det inte så mkt av för mig. middagen var grymt god, jag åt så mycket så jag höll på att sprängas. haha.. det var så sjukt gott, till förrätt fick vi en laxrullad(?) inte så bra på det här med mat ;P hehe.. men så tror jag att det heter. (: vilket egentligen borde komma ihåg då wah var full redan innan förrätten och vi gick höra om den säkert tre gånger ;D haha.. efter förrätten så skulle wah packa upp sina fina presenter. och jag skratta så mkt. så sött! haha, en full wah som står och vänder och vrider på ett vinställ och förstår inte alls vad det är. "wah det är en pall till dig som du ska ha när du borstar tänderna" haha.. det var nästan så han trodde på det med. sen var det dags för varmrätt, då det bjöds på timjan kryddad fläskfilé, klyftpotatis, rotfrukter och rödvinsky (: mums! redan efter detta var jag grymt mätt. men då slänger dom in värsta desserten också, choklad mouse både vit och vanlig, på hallonsås och med något whiskeysockerlag mojs (: den orkade jag dock inte hela! då hade jag sprängts! ;P underbart gott allting ! efter maten kom det lite mer folk och det var dags att festa till på riktigt. vilket inte jag var så sugen på, jag såg ut som en zombie där jag satt, helt i min egna lilla värld. lousie tvinga i mig en tequila ;P den gick ner men fick knappast mig att må bättre. vid ett tiden beslutade jag mig för att dra mig hemmåt, för att inte tråka ut mitt sällskap för mycket ;P hem för att sova..

.. och vakna upp och må bra (: finns det något bättre? det gillar vi, tummen upp! idag är det kalas för mamsen som gäller, ännu mer god mat, herregud ! jag kommer var fet efter denna helgen (: senare ikväll blir det kanske film hos dan ;P beroende på hur han mår idag kanske .. hehe. fylloooo daaaaaan ;P

Kommentarer
Postat av: Wahis

hahaha sabbis (:

2009-03-16 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0