nittonde mars.

var ju då först på väg att skriva artonde mars, då jag såg att klockan faktiskt var över tolv, vilket innebär en ny dag ;P jippi! jag borde gå och lägga mig för jag är svintrött. inte gjort något speciellt idag i heller. min kropp orkar inte. min kropp vet inte riktigt vad den vill överhuvudtaget. tog iaf en promenad till stan idag, köpte mig ett fint halsband till min söta katt kiwi. sen kom sanih och john för att göra mig sällskap i solen, vi tog en chailatte på espresso house i norra hamnen. super mysigt (: dagens höjdpunkt. även om det blev lite kallt när solen gick i moln och den varma drycken tog slut ;P kom hem för en liten stund sen. tvsoftande hos dan.. helt seg och tråkig som vanligt. jag måste verkligen rycka upp mig. jag blir ärligt talat snart uttråkad av mig själv. vill bara bli helt frisk och få min ork tillbaka. så jag kan ta tag i saker och ting och leva på riktigt igen. nu går man bara runt med något slags låtsas smile och hoppas på att ett mirakel ska ske.

nej, men jag har verkligen ingen aning om vad jag vill just nu. jag har en massa saker jag kan tänka mig att göra. men som bara kommer bli så påtvingat för att jag ska göra något liksom. vill bara att denna tråkiga tid med dåligt med pengar, jobb och allt sånt ska vara över nu och att våren kan komma så att alla blir lite gladare. jag borde lägga ner tid på att ta hand om mig själv istället för att tänka på vad alla andra gör, tänker och sånt. varför är det alltid jag som ska alltid, varför är det alltid jag som ska bry mig och vilja ordna allting..

nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0