ny vecka.

hade ju tänkt avsluta denna bloggen, men jag måste ha någonstans att skriva av mig känner jag. det blir väl en ny blogg om jag får chansen att börja om någon annanstans. men nu är jag fortfarande kvar här och då får jag väl fortsätta här också. sen måste jag ju louise något att göra när hon kommer hem från jobb idag, så hon inte behöver sitta och uppdatera sin facebook 3 gånger på fem minuter utan att det har hänt något ;P

söndags, dagen efter en halv dann kväll ute i helsingborg som vanligt. jag har för höga tankar om allt och blir så jävla besviken på när allt bara suger. när man ger så mkt och inte får något tillbaka själv. förferre och bowling toppen (: tappa klotet bakåt två gånger och förlorade. vad har hänt? bättre lycka nästa gång, vilket vi hoppas blir på personalfesten. efter bowling blev det stan, tempel, vilket sög lika mkt som det alltid gjort, det är inte alltid man ska ge saker en andra chans, detta var ett av dessa fall. min mobil dog och jag blev av med alla, träffade sara en stund, vilket var hur kul som helst. men sen beslutade sabina sig för att gå hem. arg och besviken kom man hem och slog i dörrar och grejer och väckte hela familjen som sedan satt i säkert över en timme i min säng och snacka om allt. och hur trött jag är på allt. hur ensam jag känner mig här och att jag verkligen känner att jag inte passar in här.


söndagen ja, som sagt dagen efter, inte speciellt bakis, eftersom att det inte blev så värst mkt dricka. papsen hade spelat in mello till mig så det la mig i soffan och kollade på. och herregud så bra darin var, jag grät. han är verkligen jätte duktig. om han varit med som deltagare och med en engelsk låt hade han vunnit hela skiten (: sen klockan tre var jag på kalas hos julia och anton, underbart go mat som vanligt. sen blidde det film hos dan banan, som borde börja vattna sina blommor och städa lite ;P kliar i fingrarna på mig när det ser ut som ett bombnedlag hos folk. jag kommer ha så kliniskt rent hos mig sen när jag flyttar..

igår, skulle jag tränat. men min syrra dissa mig. men jag fick bokat en tid med en intruktör istället och ska dit imorgon. men jag har sån jävla träningsvärk från bowlingen ändå. så jag går som en pingvin typ ;P lite svårt för att lyfta tunga saker på jobb med högerhanden också, man får ta hjälp av vänstran lite (: sen åkte jag ner till stan iaf, för jag tänkte gå till biblan och låna lite böcker, men fick beskedet om att jag hade 350kr i böter, vilket gjorde att jag inte fick låna något ;P så då gick jag igen, för jag hade inga pengar till det. fick istället dan och bobban att komma ner och fika med mig på espressohouse (: mkt trevligt. även om det bara var en kort stund. sen var det jobb som gällde, 17-22.30. jag och lousie har pratat massa allvar om vårt beroende, haha ! flamsat och tramsat en massa. mkt skojsigt ;D vi var så snabba med att stänga att vi till och med hann se en halvtimme av project runway (: weh! sen satt jag uppe alldeles för länge på msn ;P

idag.. då gick jag upp sju! herregud vad tungt det var att ta sig upp ur sängen. det var länge sen man tog sig upp så tidigt, plus att jag varit uppe alldeles för länge igår. men fick snabbt göra mig iordning och rusa till bussen. i högklackat ;P yeah! sen var det personalmöte på jobb som gällde. lite information om saker vi ska ändra på och så, sen även lite prat om personalfesten som nu blivit spikat den fjärde april! efter mötet gick jag, frida, cindy, louise och mia till espresso house för lite frukost, mumsigt ! hehe.. jag och mia fortsatte sedan en runda på stan, det blev ett par skor, ny mobil och nya ringar till mitt halsband (: alla pengarna borta, igen /: !  sen kom micka också ner och vi gick och luncha på haket, så gott det var. jag rekomenderar verkligen att gå dit, 69kr, du har 7-8 olika rätter att välja mellan, salladsbuffé, bröd och dricka ingår ;D super! fast lasagnen är ingen hit, så hoppa den ! (: hehe.. allting kan inte vara gott.

när jag skulle åka hem från stan, så var jag såå trött och hade sååå ont i mina fötter att jag nickade till på bussen, haha. lite smått pinsamt. men det jobbigaste var att ta sig av bussen och gå hela vägen hem och lägga sig i sängen istället. fick en halvtimmes sömn typ, sen kom papsen hem och vi skulle ut och övningsköra. vilket var väldigt länge sen jag gjorde. har flyttat mammas bil två gånger sen sists men det räknas inte. jag blir bara så nervös och hetsar upp mig lite för mkt bara. hade jag bara hoppat det och slappnat av hade allting gått så bra så. (: men jag lovar att varna er nästa gång jag är ute, så ni håller er inne.

nu blev det en massa trams skrivet, men det var skönt (: hehe.
snart är det DH, weh! (:



slänger in en bild på mina nya skor


Kommentarer
Postat av: Emelie

snygga skor må jag säga;), sådana har jag med:D

2009-03-03 @ 20:53:14
Postat av: Emelie

snygga skor må jag säga;), sådana har jag med:D

2009-03-03 @ 20:55:01
Postat av: Emelie

snygga skor må jag säga;), sådana har jag med:D

2009-03-03 @ 20:55:20
Postat av: Emelie

snygga skor må jag säga;) sådana har jag med :D

2009-03-03 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0