sjuttonde mars.

jag behöver skriva av mig igen, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva alls. men ingeting känns riktigt rätt eller bra. det är något som saknas, och det är väldigt jobbigt. jag är rädd dessutom. men det finns ingeting att göra åt det. jag vill rätta till allting som jag gjort fel. om jag ens har gjort fel, eller är jag bara fel? varför ska jag alltid vara den blyga som sitter i ett hörn och håller käften, kanske knystar ut ett ja, nej eller kanske. varför ? jag kan inte vara någon annan än mig själv. ändå är jag så osäker och så rädd. du tog allt det där ifrån mig. vilket du väl gjorde rätt i . verkligen. det är min uppgift att hitta tillbaka till det. vilket jag trodde jag gjort. till ännu en gång tappade hoppet och min vägg rasade. jag vill inte vara den tråkiga personen som jag känner att jag är nu. jag tråkar fan ut mig själv. men jag orkar inte.. jag vet inte vart jag ska börja. vem är jag? vart hör jag hemma? när ska jag få må bra? vill hitta mig själv, vill hitta mitt hem, vill börja leva på riktigt igen.


im scared of this life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0