sjuttonde mars.

AHH ! vaknade av ett sms från micka, en fråga om vi ska fika, saaaabina är fattig. ligger redan minus på mitt bankkonto. kan inte fika skriver jag och att jag hade tänkt träna.. men det blev snabbt ändrat på dom planerna när jag reser mig ur sängen och  det slår imot mig. åh, en jävla huvudvärk, kli i halsen och förkyld som attan. vad fan är detta? när ska jag få vara frisk. detta suger. har snart glömt bort mina övningar på träningen. huvudvärkstabletterna är slut, så måste ta mig ner till apoteket också. hur man nu ska klarar det med denna huvudvärk, verkligen hemsk. jag måste börja stoppa i mig vitaminer och grejer så jag inte har så lätt för att bli sjuk, för detta börjar bli lite tröttsamt faktiskt ;P

igår var det jobb som gällde, inte så mkt att göra. stängde med frida, mkt trevligt. skojade och hade oss som vanligt. och hon gillade min dans, jag berätta om att jag sett step up och jag skulle visa hur dom dansa ;P hon tyckte jag skulle köra den på personalfesten.. det vet jag dock inte om jag ska göra, det krävs lite mer träning för det (: hahaha.. vi har det kul på jobb, det tycker jag om! hehe.

jag har redan hunnit slänga in en maskin tvätt idag och vikt allt det som var torrt. vilket var en del. nu har jag precis hoppat ur duschen. ska klä på mig lite nu så jag kan få i mig lite frulle/lunch ;P

har en förpackning kvar av rödhårfärg sen jag hade det, funderar på att slänga i det sen idag. vi får se (:

ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0