tjugoandra mars.

hahaha.. jag skrattar bara jag tänker på gårdagen ;P det blev lite för mkt av det goda om man säger så. började med fest hos andy. trevligt, lite segt till en början. sen blidde det lite bråk och jag och pau åkte därifrån. jag åkte till tivvan och hon åkte hem. hade skit kul, var med elin som jag inte har träffat på hur länge som helst. men när man tänker tillbaka på saker man sagt och gjort så bara skrattar man och hoppas att alla andra var lika fulla också ;P det är konstigt att det ska behövas sprit för att man ska kunna ha kul och snacka en massa. blev också en runda in på cardan (: vilket var väldigt kul, även om jag bara var där i typ 40 minuter.



tankar är alltid kursivt. det är kodat för att ingen ska förstå, men ändå skrivit för min skull. knas. vilse i min egna värld. ingen att prata med om allting. inte på det sättet som skulle vilja. jag vill bara gömma mig. försvinna och aldrig komma tillbaka. men vart ska jag försvinna hän ? när jag inte passar in någonstans. jag är fast i det gamla och kommer ingenstans. jag är så svag och osäker att jag bryter ner mig själv. jag måste härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0