tjugoåttonde mars.

lönehelg med för liten lön är inte kul. men det hindrar oss inte från en utgång. icke! sabina gillar festa (: då är det de hon ska göra. hade jäkligt kul i tordags, så varför inte idag också. satt uppe lite längre än vad jag tänkt igår, inte till sent men ändå. fastnade på facebook, då jag snackade med chin från bali. vilket inte blev så mkt snällt sagt, lönt att bråka med någon som sitter på andra sidan jordklotet. men när någon utger sig för att vara någon man inte är, så blir man ganska arg. ibland gör folk saker dom inte tjänar ett skit på att göra. bara tvärtom.

precis hoppat ur duschen. ska göra mig iordning lite nu tänkte jag. ikväll ska jag och bä göra stan osäker.


palm ska flytta med mig till göööötet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0