tjugofemte mars.

åh, jag har nästan längtat efter att skriva detta inlägget. eller vadå nästan ? jag har det. jag har velat skriva av mig hela dagen, men inte hunnit eller kunnat. tyvärr. hade ställt klockan på halv tio för jag skulle möta mia i stan kvart i elva. lagom tänkte jag. men eftersom att jag åter igen satt uppe halva natten och kolla på greys så var jag super trött imorse. inte bra, inte bra. men jag tvinga mig till slut upp ur sängen och gjorde mig iordning, sprang till bussen och gjorde vadå ? missa den så klart. anfådd satt jag där på busshållsplatsen och kände mig dum för att jag fick låt mia vänta i stan ytterligare några minuter. sorry honey ;P

sen har vi strosat runder i stan hela dagen. eller jag halva dagen måste jag väl säga, för vi båda började sedan jobba klockan tre. jag hittade iaf den fina jeansjackan jag letat efter, åh så fin den är ;D köpte dock inte den, la bara undan den, eftersom att jag har lite ont om pengar just nu. så fick jag ta mig en funderare över natten. men hur ska jag kunna klara mig utan detta underbara plagg. det blir ett jeansjacke köp imorgon (: weh! sen har vi försökt hitta något som vi ska ha på oss på personalfesten, som har fått temat black&white glitter och glamour (: några tips ? jag hade iaf tänkt mig svarta tights, vitt långt linne och lite glitter accesoarer ;D

nu blir det några avsnitt av greys , åter igen. men inte allt för långt in på natten. eftersom jag jobbar imorgon igen.

har föresten fortfarande träningsvärk. hahaha. otränad till max! träning igen efter jobb imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0