tjugofjärde mars.

denna dagen har fortfarande inte gått åt något vettigt alls. jag har bara suttit med datorn i knät och kollat greys ;P snart är jag klar med andra säsongen ;D weh! snart ikapp er. jajajajja.. åh, kom och tänka på landet för länge sedan när jag skrev så. hon lilla söta kvacky som säger så hela tiden, jajajajaja !! ;D haha.. jag är glad idag. även om jag har en massa i huvudet som för att jag inte kan koppla av helt. men försöker att glömma det hela tiden. men men.. det löser sig. det gör det.. nu ska vi inte deppa ;P denna veckan har börjat bra, så då ska den sluta så också ;P

film ikväll iaf. tror jag. det stod iaf på planering igår. så det hoppas jag att det fortfarande gör.


nu snackar jag med sofie och niko i telefon, trevligt värre. niko vet inte vem utav oss som säger vad. pratar vi så lika egentligen. nu säger dom att det är någon dans grej på ih imorgon. det måste vi ju kolla upp ;D jag som skulle träna. men det hinner jag nog det med..


nu är det maaaat...

Kommentarer
Postat av: Micka

dansgrej? jag vill med binis!

2009-03-24 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0