tjugofjärde mars.

ok, nu har jag suttit här och pillat lite. men jag orkar verkligen inte ;P haha. det får vara så här så länge. den där sid menyn har hamnat helt åt helvete och ja ;P men jag pallar inte leta upp hur man ska göra och sånt. det får vänta tills imorgon. om jag ens orkar då. vi får la se. det får duga så här så nu.

jag har sånt jävla kli på mina händer och dom är så torra. så jobbigt. mamma har haft problemet också, det är för handskarna jag använder på jobb. så jag måste hitta några andra jag kan ha plus någon kräm att smörja det här kliandet med. ååååhhh! det är så jobbigt. vill bara klia, men då blir det bara värre.

är inte hugo i den rätte för rosing söt ? bara jag som tycker det ;P hehe..

nej, sista halvtimmen på DH nu.. sen blire duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0