tjugofjärde mars.

it hurts with every heartbeat.


ja man trodde våren var här nu men icke. nu snöar det för fan ute. det gillar vi INTE. vaknade först halv åtta idag för att telefonen ringde, vem faaan ringer klockan halv åtta på morgonen ? blöh. så arg. lyckades somna om och vaknade efter en timme igen av att kiwi bet mig i tårna som vanligt ;P hon är så söt, men ibland vill man bara slänga ut henne. jag som var så trött. fastnade med massa avsnitt av greys igår. somnade väl vid fyra eller ngt. inte ofta man är uppe så länge på vardagarna ;P inte jag iaf. vaknade med värsta träningsvärken, även om det gör ont så gillar vi det, då känner man att man har tränat iaf ;D hehe., blir träning imorgon igen! yeah.

idag.. ja.. hade ju tänkte ta en promenad. eller iaf gå ut med kiwi en runda. men när det snöar ute? åh, nej. palla. det blir några avsnitt greys igen ;D måste komma ifatt. började om och såg det från säsong ett förstår ni. kände jag hade missat en massa små saker i mellan. det är så när man jobbar kväll och grejer. nu har jag väl missat en massa när jag varit bortrest också.

nej, hej greys, hejdå blogg! återkommer senare idag.

en bild från i torsdags, jag och li på pl (:


i'm scared. very scared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0